۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷
کد خبر: 832651

کارشناس هواشناسی قم با اشاره پایداری هوای سرد تا ۱۰ روز آینده، گفت: جنوب استان قم یعنی کهک و روستاهای فردو و بخش مرکزی و قمرود بیشترین بارش ها را دارند.

پایداری سرما تا ۱۰ روز آینده در قم

به گزارش قدس آنلاین محمدرضا قاضی در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با وضعیت جوی امروز عنوان کرد: امروز آسمانی ابری همراه با بارش باران را داریم و حداکثر دمای امروز شش درجه سانتی‌گراد و حداقل چهار درجه سانتی‌گراد است.

وی ادامه داد: برای فردا (سه شنبه) آسمان ابری به تدریج کاهش ابر و در برخی ساعات وزش باد پیش بینی می‌شود و حداکثر دمای آن به ۱۰ درجه سانتی‌گراد و حداقل آن به صفر درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

وی با بیان اینکه برای روز چهارشنبه نیز آسمانی نیمه ابری به تدریج کاهش ابر پیش بینی می‌شود، اضافه کرد: حداکثر دمای چهارشنبه به ۱۱ درجه و حداقل به یک درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

کارشناس هواشناسی تصریح کرد: از فردا در بعد از ظهرها دمای هوا یک تا دو درجه گرم تر می‌شود اما صبح‌ها دما هوا در حدود صفر درجه سانتی‌گراد تا دو درجه سانتی‌گراد است و این شرایط دمایی تا ۱۰ روز آینده پایدار خواهد بود.

وی یا بیان اینکه میزان بارش های فعلی زیاد نیست، اظهار کرد: جنوب استان قم یعنی کهک و روستاهای فردو و بخش مرکزی و قمرود بیشترین بارش ها را دارند.

قاضی با اشاره به اینکه بارش‌ها در ارتفاعات بالای ۲۲۰۰ متر در غرب و جنوب غربی استان به صورت برف خواهد بود، افزود: در روستاهای، خاوه و وسف و درغرب استان در روستاهای انجیلیه، قاهان و کهندان احتمالا بارش ها به صورت برف است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.