۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱
کد خبر: 834701

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس از دستگیری ۵۵ نفر اراذل و اوباش در اجرای طرح ارتقاء امنیت از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون خبر داد.

دستگیری 55 نفر اراذل و اوباش در پردیس

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حجت اله پورنجفی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح های ضربتی مقابله با اراذل و اوباش درشهرستان پردیس، اظهار کرد :طرح امنیت با رویکرد تامین آسایش و آرامش عمومی در محله های جرم خیز و حاشیه شهر پردیس با هماهنگی مرجع قضائی در دستورکار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: این طرح ها که با مشارکت ماموران رده های اجرایی و با تشکیل تیم های تخصصی و انجام کار اطلاعاتی اجرا شد موفق به شناسایی و دستگیری ۵۵ نفر از متهمان و اراذل و اوباش تحت تعقیب قضایی توسط پلیس دستگیر شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس تصریح کرد: متهمان دستگیر شده جرائمی از قبیل شرارت، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سردوگرم، سرقت های به عنف نگهداری وتوزیع مواد مخدر، شرکت در نزاع های فردی و جمعی را در پرونده کیفری خود داشته اند که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ پور نجفی بیان کرد: از همه ی مردم، رسانه ها و همه دلسوزان انتظار داریم، چنانچه به نوعی اطلاعاتی را دارند و می تواند پلیس را در هر زمینه ای یاری کنند، اطلاع رسانی کنند، هر چند پلیس به‌طور شبانه و روزی آماده خدمت است.

منبع: خبرگزاری فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.