فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در راستای اجرای طرح ذوالفقار۲، مأموران انتظامی این فرماندهی موفق به کشف ۳۲ قبضه انواع سلاح ‌و بیش از۳ هزارفشنگ جنگی شدند.

کشف ۳۰ قبضه انواع سلاح در اصفهان/ ۱۰ متهم دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین بساطی اظهار داشت: طرح ذوالفقار2 با هدف ارتقاءامنیت اجتماعی با به‌کارگیری توان حداکثری کارکنان این فرماندهی در سطح شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با هماهنگی مرجع قضائی انجام شد مأموران موفق شدند با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی تعداد 10 قبضه سلاح جنگی، 10 قبضه سلاح شورشی و شکاری غیرمجاز ، 12 قبضه سلاح بادی غیرمجاز، 163 تیغه انواع سلاح سرد و بیش از 3 هزار فشنگ جنگی کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: در این راستا تعداد 10 ‌متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که با وارد کردن و نگهداری سلاح‌های غیرمجاز سعی در ناامن کردن جامعه دارند بدانند پلیس با تلاش و اقدامات شبانه‌روزی خود با قاطعیت با این افراد برخورد خواهد کرد و اجازه جولان به مخلان امنیت و آرامش شهروندان را نخواهد داد و در این راه از مردم می‌خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های110 به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.