۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
کد خبر: 836334

تعداد کمی از مقاصد گردشگری در جهان مانند اسپانیا مجموعه خیره کننده ای از مکان ها و جاذبه های گردشگری برای بازدید را ارائه می دهند.

در تور اسپانیا به کجا برویم؟

این کشور همچنین به دلیل فرهنگ های مختلف در مناطق متمایز خود بسیار جذاب است. در اینجا تاریخچه بسیار زیادی وجود دارد که بسیاری از آنها را می توان در هر شهر منفرد کاوش کرد. بسیاری از شهرهای اسپانیا دارای ویرانه‌های رومی باستان و معماری اسلامی از دوره مورها، قلعه‌ها و استحکامات قرون وسطایی به همراه کاخ‌ها و عمارت‌های دوران کاستیلیان و هاپسبورگ هستند.

اکثر آنها نمونه های بسیاری از معماری مدرن آرت نوو، آرت دکو و مدرنیستی را نیز دارند. تور اسپانیا همچنین نشان دهنده اوج در همه چیزهای مرتبط با لذت مطلق از زندگی است: غذاهای خوشمزه. هنر بزرگ؛ موسیقی شگفت انگیز؛ رقص های پر جنب و جوش؛ و مردم صمیمی. در ادامه با جاهای گردشگری تور اسپانیا، تور پاتایا و تور تایلند با ما همراه باشید.

تور اسپانیا

اسپانیا یکی از قشنگ ترین کشورها برای توریست ها به شمار می رود که در ادامه به مهمترین شهرهای آن می پردازیم.

1. مادرید

پایتخت بزرگ اسپانیا تاریخ باورنکردنی این کشور را به نمایش می گذارد. این یک مقصد عالی برای تعطیلات است، زیرا کاخ های سلطنتی، سربازان راهپیمایی، تعویض نگهبانان و صدها موزه برای بازدید وجود دارد.

تور مادرید

هیچ بازدیدی از مادرید بدون بازدید از هر سه موزه اصلی شهر کامل نمی شود. موزه پرادو (با نام رسمی Museo Nacional del Prado) آنچه را که قبلاً مجموعه هنری سلطنتی اسپانیا بود به نمایش می‌گذارد، در حالی که موزه Reina Sofia در نزدیکی شاهکارهای مدرنی مانند Guernica متحرک پیکاسو را نشان می‌دهد. همچنین، موزه Thyssen-Bornemisza در همان نزدیکی، استادان قدیمی را با بهترین هنرهای معاصر ترکیب می‌کند.

مادرید همچنین یک شهر پرسه زن اروپایی و کلاسیک است که مملو از فضاهای سبز برای لذت بردن از آن مانند پارک بوئن رتیرو، و همچنین بلوارهای عریض و مخصوص عابران پیاده مانند خیابان نمادین Gran Via است. فرهنگ غذایی نیز در اینجا رشد می کند، از غذاهای معمولی با طعم تاپاس گرفته تا غذای مولکولی مدرن و ستاره دار میشلین.

لاتینا، یکی از قدیمی‌ترین محله‌های شهر، با انبوهی از مکان‌های سرو تاپاس، که اکثر آنها دارای تراس در فضای باز هستند، به مرکز تاپاس تبدیل شده است. رفتن از جایی به مکان دیگر با نمونه‌برداری از تخصص‌های هر یک لذت‌بخش است.

2. بارسلونا

دومین شهر بزرگ اسپانیا در مقایسه با مادرید تجربه سفر کاملا متفاوتی را ارائه می دهد. موقعیت ساحلی آن بیشتر حس استراحتگاه را به آن می بخشد، با هوای گرم و آفتابی برای لذت بردن در بیشتر روزهای سال. این شهر در ساحل شمال شرقی کشور، در کنار دریای مدیترانه قرار دارد، و همچنین به نظر می‌رسد حال و هوای مدرن‌تر و پیشرفته‌تری نسبت به مادرید و سایر شهرهای اسپانیا دارد.

تور تایلند

تایلند در سراسر جهان به عنوان سرزمین لبخندها و مناره های معبد طلایی مورد استقبال قرار می گیرد. کشوری که در آن سواحل آن چنان سفید درخشان است که مجبورید ضد افتاب بزنید، و کاری‌ها آنقدر داغ هستند که انگشتان پاهایتان می‌لرزند. همه اینها درست است، و بیشتر، که مسافران را با یک سوال دشوار روبرو می کند: با این همه چیز شگفت انگیز برای دیدن و انجام، از کجا شروع می کنید؟ جنوب دارای سواحل و صخره های مرجانی است، اما شمال دارای فرهنگ، پارک های ملی و خرابه های تاریخی است.

همچنین به آب و هوا توجه کنید - باران های موسمی سواحل را خیس می کند و جاده های جنگل را از جولای تا اکتبر به رودخانه تبدیل می کند. از سوی دیگر، تمام روز و هر روز باران نمی بارد و مطمئناً سمت دیگری از برترین مقصد گردشگری آسیای جنوب شرقی را خواهید دید.

1. بانکوک

بهترین شهر برای کوله گردها

مطمئناً، Thanon Khao San (جاده Khao San) بانکوک یک فانتزی عجیب از مسیر هیپی ایجاد شده توسط کوله‌پشتی‌ها است، اما قبل از اینکه برای کاوش در Wat Pho و معابد دیگر در Ko Ratanakosin و معبدهای کو راتاناکوسین حرکت کنید، باید از آن دیدن کنید. شگفتی تجاری که بازار آخر هفته چاتوچاک است. غذای خیابانی sà·đé (satay) را بچسبانید و از فضای شاداب لذت ببرید.

بهترین مکان برای دیدن حیات وحش

چشمگیرترین پناهگاه حیات وحش تایلند تنها چند ساعت کوتاه از بانکوک از طریق جاده فاصله دارد، اما جنگل های متراکم و چکه ای فیل، میمون، گیبون، خرس، نوک شاخ، خفاش و برخی از آخرین ببرهای وحشی تایلندی را پنهان می کند. پیاده‌روی در جنگل‌های بارانی از میان زمین‌های پوشیده از انگور و ارکیده می‌گذرد در حالی که آبشارها در استخرهای جنگلی رعد و برق می‌کنند. پوکت یک مقصد عالی برای بازدیدکنندگانی است که برای اولین بار به تایلند سفر می کنند و با بچه ها سفر می کنند

تور پاتایا از جمله تورهای نیمه سرد سال است زیرا پاتایا همانند دیگر شهرهای تایلند گرمسیری بوده و تابستان‌های گرم و شرجی دارد. اگر با گرمای هوا مشکلی ندارید، فصل تابستان زمان خوبی برای سفر به پاتایا است. چرا که در این زمان تعداد گردشگران کاهش می‌یابد. آژانس نویدگشت بکارگیری اصول علمی و استاندارهای حرفه ای در صنعت گردشگری و اعتقاد به مشتری تلاش دارد خدمات خود را به نحو احسنت به مشتریان گرامی ارائه دهد.

نوید گشتاز جمله خدمات این مجموعه می توان به صدور و فروش بلیط های داخلی و خارجی صدور و فروش بلیط پروازهای داخلی کشورها تورهای داخلی و خارجی و تورهای یک و دو روزه طبیعت گردی اخذ ویزای کشورهای مختلف رزرواسیون هتل در داخل و خارج از ایران صدور بیمه نامه های مسافرتی اشاره کرد. از خدمات این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صدور و فروش بلیط های داخلی و خارجی

  • صدور و فروش بلیط پروازهای داخلی کشورها

  • تورهای داخلی و خارجی و تورهای یک و دو روزه طبیعت گردی

  • اخذ ویزای کشورهای مختلف

  • رزرواسیون هتل در داخل و خارج از ایران

  • صدور بیمه نامه های مسافرتی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.