امام جمعه بجنورد و نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: مردم ایران با هوشیاری و بصیرت دینی فتنه ۸۸ را پایان دادند و اکنون نیز اجازه دخالت به دشمنان نمی‌دهند.

امام جمعه بجنورد: فتنه سال ۸۸ با بصیرت مردم و رهبری خنثی شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد به مناسبت گرامیداشت ۹ دی اظهار کرد: این روز یادآور حضور میلیونی مردم برای خاموشی فتنه بود و این روز عبرت هایی بسیار برای مردم داشت.

وی تصریح کرد: تقلب در انتخابات فتنه دشمنان بود و دروغ بزرگی بود که توسط آمریکا رقم خورد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی عنوان کرد: بیش از نیم میلیون نفر از اقشار مختلف در نظارت و اجرای انتخابات حضور داشتند و نسبت تقلب به انتخابات فتنه بود.

وی افزود: این فتنه پیامد بدی برای کشور داشت و دشمن برای اقدام به تضعیف نظام امیدوار شد و خسارت های فراوان به کشور وارد کرد.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: حرمت مقدسات در این فتنه شکست و در آن خیلی ها دچار شبهه شدند اما مقام معظم رهبری با صبوری، شرایط را تبیین و شفاف سازی کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: مردم خودجوش در صحنه به میدان آمدند و این موضوع را جمع کردند و به آن پایان دادند.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا دشمن و فتنه را بشناسیم و این بصیرت رهبری بود که به فتنه ها پایان داد.

امام جمعه بجنورد به حوادث اخیر نیز اشاره کرد و ادامه داد: حوادث اخیر هم برخی فریب خورده و گرفتار فتنه و حتی دستگیر شدند که ناشی از ندانستن و نفهمیدن مسیر درست ایجاد شده است.

وی با تقدیر از حضور مردم در آیین تشییع پیکر شهدای گمنام و حضور در آیین عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: شهیدی که قبول کردید عضوی از خانواده ها است نباید غریب بماند و فراموش شود.

امام جمعه بجنورد افزود: تقوا سبب ایستادگی در برابر بدعت های غیرقانونی می شود و استقامت و تقوای مردم دشمن را زمین زد.

وی با اشاره به شهادت شهید قاسم سلیمانی گفت: ۴۰ سال مبارزه و جهاد در راه خدا و خدمت به مردم این شهید خالصانه بود او بیسج بزرگ از کشورها ایجاد کرد و غیورانه و مردانه در مقابل استکبار ایستاد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: عظمت شهید سلیمانی به متدین بودن و ولایی بودن است و خون او برای دشمن از خودش ترسناک تر و برای مردم ایران تحرک بخش است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.