مدیرعامل استقلال پیش از بازی با مس رفسنجان به اردوی تیمش رفت تا علاوه برپرداخت پاداش بازیکنان به آن‌ها قول‌هایی بدهد. او حالا با پرداخت بدهی معوقه بازیکنان و پاداش‌های آن‌ها تا حدی جایگاهش را در تیم محکم کرده و امیدوار است با ادامه این روند، محیط امنی برای ادامه فعالیت خود در باشگاه استقلال ایجاد کند.

کلید پنجره انتقالات استقلال در جیب استراماچونی/ فتح‌الله‌زاده: در حال مذاکره هستیم

فتح الله‌زاده درباره اینکه در جریان حضور دراردوی تیمش به بازیکنان چه گفت، این پاسخ را می‌دهد: «معمولاً ترجیح می‌دهم کمتر به محل تمرین تیم بروم و مدیریت آن حوزه در اختیارسرمربی و سرپرست تیم باشد، اما لازم است ماهی یک بار به اردوی تیم سربزنم و ازاحوالات بازیکنان باخبر شوم. بازیکنان استقلال زحمات زیادی در ماه‌های اخیر کشیده‌اند وپای باشگاه ایستادند. دربرهه‌ای مشکلات مالی زیادی در باشگاه داشتیم که حالا بسیاری از این مشکلات حل شده است. به بازیکنان قول دادم این روند ادامه پیدا خواهد کرد وتیم در ماه‌های آتی دچار مشکل مالی نشود». از فتح الله‌زاده پرسیدیم تکلیف پرداخت بدهی استراماچونی چه شد که این پاسخ را داد:
« با استراماچونی در حال مکاتبه هستیم تا اگر قبول کرد، بدهی به او به شکل قسطی پرداخت شود. اگر او قبول کند که این بدهی را قسطی از ما بگیرد، ما هم می‌توانیم درنقل وانتقالات به فعالیت ادامه دهیم. درحال حاضر پنجره نقل وانتقالات ما بسته است و به همین دلیل قادربه فعالیت درجذب بازیکنان نیستیم». مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که درنتیجه با بسته بودن پنجره نقل وانتقالات شایعات اخیر درباره لیست ورود وخروج بی اساس است، با تأیید این موضوع، گفت:« همین طوراست. ما هیچ ورودی و خروجی نخواهیم داشت تا زمانی که پنجره نقل وانتقالات باشگاه باز شود».

خبرنگار: حمیدرضا عرب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.