مدیرعامل توزیع برق استان زنجان گفت: سرقت از تاسیسات شبکه‌های برق زنجان کاهش داشته است.

سرقت از تاسیسات شبکه‌های برق  زنجان کاهش داشته است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، پیام جوادی در آئین تجلیل از فعالان پیشگیری از سرقت تاسیسات شبکه های برق با اشاره به اینکه عوامل قطعی برق با برنامه برای سرویس دهی و حوادث طبیعی صورت می گیرد، اظهار کرد: معضلی که بیشتر حادث می شود سرقت است که موجب وقفه در برق رسانی می شد و امروز با تلاش فعالان پیشگیری از سرقت تاسیسات شبکه های برق این امر تا حدود زیادی کنترل شده است.

مدیرعامل توزیع برق استان زنجان گفت: این شرکت با ۱۴ هزار کیلومتر شبکه، ۱۰ هزار پست به نیم میلیون مشترک خدمات رسانی می کند.

جوادی با اشاره به اینکه در حال حاضر با تلاش فعالان حوزه پیشگیری از سرقت تاسیسات شبکه های توزیع برق، سرقت از شبکه تا حدودی کاهش پیدا کرده است، افزود: سرقت از تجهیزات از نظر وزن ۱۷ درصد، متراژ کابل ۵۸ درصد، تجهیزات شبکه از نظر تعداد ۳۲ درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: سرقت ترانس ۲۰ درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل توزیع برق استان زنجان با بیان اینکه تمامی ۱۰ هزار پست به کنسول های نگهدارنده متصل شده است، اضافه کرد: همه شبکه های مسی تا اردیبهشت سال آینده تبدیل به کابل خود نگهدار می شود و مناطق حساس به سنسور مجهز شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    0 0
    سلام . با توجه به بالا رفتن میزان سرقت در تمامی حوزه ها مخصوصا تجهیزات شبکه برق آنهم به دلیل فشار اقتصادی ، نیروهای انتظامی نقش ضعیفی در این امر ایفا کرده اند