قراردادم استثنایی است چون بی‌نظیرم/ نخستین حرف‌های رونالدو در النصر

باشگاه النصر عربستان سعودی سه‌شنبه شب نمایشی عظیم برای کریستیانو رونالدو ۳۷ ساله، خرید جدید خود به راه انداخت. تقریباً ۲۰ هزار هوادار در مرسول پارک (که ۲۵ هزار صندلی دارد) در پایتخت ریاض برای استقبال از فوق ستاره پرتغالی جمع شده بودند.بعد از ظهر فرا رسید. رونالدو از یک «اس.‎یو.‌وی» سفید در مقابل ورزشگاه پیاده شد و توسط مصلی المعمر، رئیس باشگاه، مورد استقبال قرار گرفت. سوپراستار با کت و شلوار خاکستری با پیراهن سفید و کراوات آبی روشن وارد محل معارفه شد. دیوار ویدئویی بزرگ در استادیوم چهره او را با عبارت «حالا، رونالدو» نشان می دهد.
اما رونالدو در این‌مراسم ‌مرتکب یک‌ اشتباه عجیب شد. وقتی این سؤال پرسیده شد که این انتقال را یک سقوط ورزشی می‌دانند، رونالدو پاسخ داد: «آمدن به آفریقای جنوبی پایان کار من نیست. فوتبال تغییر کرده است، من می خواهم تغییر کنم. برایم مهم نیست مردم چه می‌گویند».آفریقای جنوبی؟ آیا رونالدو نمی‌داند کجا قرارداد امضا کرده است؟ حداقل ظاهراً او هنوز در رابطه با کشور کارفرمای جدیدش چیزی نمی داند.
همچنین رونالدو در پاسخ به این پرسش که آیا می تواند بفهمد چرا به خاطر این انتقال از او انتقاد می شود، می‌گوید: «این قرارداد منحصر به فرد است، اما من نیز بازیکنی بی نظیر هستم. بنابراین برای من این طبیعی است. بسیاری از باشگاه های بزرگ در اروپا من را می خواستند، اما من به النصر قول دادم».
رونالدو در ادامه صحبت‌های خود در معارفه‌اش به یک نکته جالب دیگر اشاره کرد و گفت: «چند بازی را دیده‌ام. می دانم لیگ رقابتی و خوبی است. سعودی‌ها قهرمان جام جهانی را شکست دادند فراموش نکنید.داستان من در اروپا تمام شده است. من همه چیز را بردم، برای بسیاری از باشگاه های بزرگ بازی کردم. اکنون زمان یک چالش جدید در آسیاست. من می‌خواهم نور متفاوتی در کشور و فوتبال روشن کنم. من آماده هستم فوتبال بازی کنم و مردم را سرگرم کنم».
چند دقیقه بعد از ساعت ۶ رونالدو در رختکن حاضر می‌شود و با دست دادن به هم تیمی‌های جدیدش به صورت انفرادی با آن ها احوالپرسی می‌کند.«چند بازی شما و ارتباط بین بازیکنان را دیدم. من اینجا هستم تا از تیم حمایت کنم، از آن لذت ببرم و بهترین کار را انجام دهم».
در ادامه لحظه بزرگ فرا می رسد. رونالدو از راهروی کابین وارد میدان می‌شود جلو میکروفن می‌گوید: «تلاشم را برای این باشگاه خواهم کرد. من می خواهم به مردم نشان دهم این لیگ چقدر خوب است».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.