طی مراسمی تفاهم‌نامه همکاری بین دو دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) و اهل بیت(ع) منعقد شد.

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین دو دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) و اهل بیت(ع)

به گزارش قدس خراسان به نقل از آستان نیوز، تفاهم نامه همکاری به منظور توسعه مرزهای حکمت و معرفت و همچنین ارتقای سطح همکاری‌های علمی، فرهنگی، پژوهشی و بهره‌گیری بهینه از امکانات موجود در جهت تحقق اهداف مشترک، دانشگاه بین‌المللی اهل بیت(ع) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سعید جازاری رئیس دانشگاه اهل بیت(ع) و هیئت رئیسه این دانشگاه و دکتر مرتضی رجوعی رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) به امضا رسید.


رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)، در این جلسه، ضمن خیرمقدم و ابراز خرسندی از دیدار و گفت وگو با هیئت رئیسه دانشگاه بین‌المللی اهل بیت(ع)، اشتراکات و اهداف دو دانشگاه در راهبردها را زمینه مناسبی برای توسعه همکاری‌های مشترک ذکر کرد و به معرفی ظرفیت‌ها و فعالیت‌های بین‌المللی دانشگاه پرداخت.


حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سعید جازاری نیز فعالیت‌ها و ظرفیت‌های دانشگاه اهل بیت (ع) خود را بیان کرد و گفت: مرکز بین‌المللی نوآوری دانشگاه امام رضا(ع) می‌تواند زمینه مناسبی برای همکاری‌های مشترک با تاکید بر دانشجویان خارجی است.



شایان ذکر است، این تفاهم نامه با هدف همکاری مشترک علمی، آموزشی، تخصصی و پژوهشی در راستای ارتقای جایگاه دو دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) و اهل بیت(ع) در سطح جهان و عرصه بین‌الملل و تسهیل در استفاده از ظرفیت‌های رفاهی، زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی بین این دو دانشگاه منقعد شد.



در پایان این نشست، تفاهم‌نامه همکاری بین دو دانشگاه و معاونان آموزشی، پژوهش و فناوری و امور بین الملل به امضا رسید و طرفین ماموریت یافتند اجرای مفاد این تفاهم‌نامه را پیگیری کنند.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.