مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی سامانه بارشی همچنان تا روز چهارشنبه به فعالیت خود در برخی نواحی اردبیل ادامه دارد.

تداوم سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در اردبیل

به گزارش قدس آنلاین سیاوش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی سامانه بارشی که از اواخر روز شنبه به استان نفوذ کرده است، همچنان تا روز چهارشنبه به فعالیت خود در برخی نواحی به ویژه نوار شرقی و شمالی استان ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه تا عصر امروز تغییر قابل ملاحظه‌ای در شدت سامانه بارشی ایجاد نخواهد شد، گفت: از امشب شدت ناپایداری‌ها در غالب مناطق استان کاسته می‌شود اما مجدداً طی روز چهارشنبه در مناطق شرقی و شمالی استان شاهد تقویت ناپایداری‌ها و بارش‌ها خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به استقرار هوای کاملاً سرد و زمستانی و یخبندان به ویژه در نواحی مرکزی و جنوبی استان تا روز شنبه هفته آینده بیان کرد: به هم استانی‌ها توصیه می‌شود که هشدارهای هواشناسی سطح نارنجی شماره ۴۱ و ۴۲ استان اردبیل را مورد توجه قرار دهند.

محمدی با بیان اینکه احتمال یخبندان، کاهش دید افقی و لغزندگی در جاده‌های کوهستانی و برف‌گیر دور از انتظار نیست، افزود: لازم است تا اطلاع ثانوی کوهنوردان بومی و غیربومی از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.