وزیر نیرو گفت: این وزارتخانه تامین آب مناطق مختلف کشور و بخصوص فلات مرکزی را در دستور کار خود دارد.

وزیر: وزارت نیرو، تامین آب کشور و بخصوص فلات مرکزی را در دستور کار دارد

به گزارش قدس آنلاین، علی اکبر محرابیان روز پنجشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی انتقال اب خلیج فارس به استان های مرکزی(یزد، اصفهان و کرمان) و همچنین آیین بهره برداری همزمان از ۱۶ پروژه صنعتی آب و برق استان یزد که رییس جمهور نیز حضور داشت با تبریک میلاد فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: وزارت نیرو تامین آب بخش های کشاورزی، صنعت و محیط زیست را برنامه های عملیاتی برای تک تک نقاط کشور در دستور کار دارد.

وی با قدردانی از تلاشگران عرصه صنعت آب و برق کشور و استان یزد تصریح کرد: امروز رییس جمهور به منظور افتتاح ۱۶ پروژه صنعت آب و برق در این مراسم حاضر شده اند و در این مراسم شاهد افتتاح دو مخزن بزرگ اب هستیم که تاب آوری یزد را در این حوزه هفت ساعت افزایش میدهد.

به گفته محرابیان در کنار ان امروز شاهد افتتاح ۲ پروژه آبچرخانی برای استفاده از پساب بهداشتی استان در مصرف صنعتی مورد نظر بوده که جای تشکر دارد و همچنین تعداد قابل توجهی پروژه برقی و انتقال و ۲۳۰ و ۶۲ و مهمتر از آنها تامین آب شهر یزد به صورت طرح پدافندی از خط موجود دریا نیز افتتاح می شود.

به گفته وی این طرح در یک زمان کوتاه یعنی در دولت سیزدهم تصمیم گیری و تامین اعتبار شد و با افتتاح آن شاهد تامین پایدار آب یزد و تقویت آب شرب یاین استان هستیم.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.