مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت:بمنظورصرفه جویی در  مصارف گازو پیشگیری از ایجاد اختلال در تامین گاز، سیستم های گرمایش متمرکز مجتمع های تجاری استان از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه خاموش می شود.

محدودیت مصرف گاز در مجتمع‌های تجاری استان اصفهان اعمال می شود

به گزارش قدس آنلاین منصور شیشه فروش یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اعمال محدودیت ها در مصرف گاز با هماهنگی اتحادیه ها و صنوف انجام شده است.

وی ادامه داد:همچنین اعمال محدودیت گاز برای دهکده فرهنگی تفریحی چادگان در بخش ویلاها و نیز استخرهای سطح استان به مدت دو هفته انجام خواهد شد.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی استان مکلف شدند سیستم های گرمایشی و موتورخانه ها را در ساعات غیر اداری خاموش کنند و تنها در ساعات مورد نیاز از آنها استفاده کنند.
وی با اشاره به اعمال محدودیت مصرف انرژی برای شرکت های فولادی، کاشی و سرامیک، ایستگاههای سی ان جی و شهرک های صنعتی اضافه کرد: این محدودیت ها شامل شرکت های تولیدی، غذایی و دارویی نمی شود.


همه امتحانات مدارس استان اصفهان فردا برگزار می‌شود

همچنین روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد:امتحانات نهایی دانش‌آموزان فردا دوشنبه ۲۶ دی‌ماه طبق زمانبندی قبلی برگزار خواهد شد.
این اداره کل اعلام کرد:امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم(بزرگسالان) و امتحانات باقیمانده داخلی مدارس نیز فردا طبق برنامه‌ریزی قبلی انجام خواهد شد.
همچنین امتحانات نوبت اول داخلی مدارس که در روزهای گذشته برگزار نشده، توسط شورای مدرسه برنامه‌ریزی و در روزهای آینده و تا جایی که امکان دارد تا پایان دی‌ماه و با رعایت الگوی مصرف و در ساعت مناسب برگزار شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.