ملی پوش تنیس روی میز درباره وضعیتش در لیگ فرانسه گفت: نتایج خوبی گرفتم و جزو ۳ بازیکن اول لیگ فرانسه هستم و ۹ برد و ۴ باخت داشتم.

ملی پوش تنیس روی میز: جزو ۳ بازیکن اول لیگ فرانسه هستم

به گزارش قدس آنلاین، امیر حسین هدایی ملی پوش تنیس روی میز درباره مسابقات انتخابی جام جهانی در قاره آسیا اظهار کرد: خدا را شکر مسابقات خوبی بود و توانستم کسب سهمیه کنم. قرعه ام سخت بود و در بازی اول حریف هندی بود که بازیکن خوبی بود و توانستم او را ببرم. بازی بعدی با حریف چینی داشتم که در دو ست اول کار گره خورده بود و می‌توانست دو بر صفر به نفع من کار شروع شود که یک بر یک بازی بود که او چهار بر یک پیروز شد. در بازی آخر با حریف عربستانی داشتم که در یک بازی یک طرفه توانستم چهار بر صفر پیروز شوم و انتخاب شوم.

وی ادامه داد: خیلی خوشحال هستم و در دوبل(۲ نفره) هم توانستیم کسب سهمیه کنیم و اکنون باید برای مسابقات جهانی آماده شویم. ما برای اولین بار داشتیم برای مسابقات جهانی، انتخابی می‌زدیم و با نحوه برگزاری مسابقات آشنایی نداشتیم. کار در آسیا سخت بود و بازیکنان خوبی از جمله قهرمانان المپیک در این بازی‌ها حضور داشتند، اما خدا را شکر توانستیم سربلند بیرون بیاییم. امیدوارم نوشاد عالمیان هم بتواند سهمیه بگیرد و شانس زیادی از لحاظ رنکینگی دارد که بتواند کسب سهمیه کند.

به کسب سهمیه المپیک خوش بین هستم

هدایی گفت: عملکردم خیلی خوب بود و سرمربی تیم با وجود اینکه در مسابقات حضور نداشت؛ اما از طریق پیامک با هم در ارتباط بودیم و بازی‌ها را آنالیز می‌کرد و برای ما می‌فرستاد و به من کمک کرد و او هم از من راضی بود. برای مسابقات جهانی از اکنون باید آماده شویم و کمتر از ۴، ۵ ماه دیگر مسابقات جهانی را داریم و ۶ ماه دیگر بازی‌های آسیایی را پیش رو داریم و محک خوبی است. چرا که سال بعدش را مسابقات المپیک را داریم. خوش بین به المپیک هستم و ان شاءالله بتوانیم کسب سهمیه در تیمی کنیم و نماینده انفرادی ایران باشم.

لژیونر تنیس روی میز درباره وضعیتش در لیگ فرانسه گفت: نتایج خوبی گرفتم و جزو ۳ بازیکن اول لیگ فرانسه هستم و ۹ برد و ۴ باخت داشتم و ۷۰ درصد بازی‌های خود را پیروز شدم. من در قطر بودم و باید به فرانسه برگردم. درگیر مسابقات لیگ فرانسه هستم و بعد از آن برای مسابقات دوباره به قطر برمی گردم. امیدوارم وزارت ورزش نگاه ویژه‌ای به تنیس روی میز داشته باشد و پول بیشتری به این رشته ورزشی ترزیق کند. ما به خاطر مسائل رنکینگی باید در همه مسابقات شرکت کنیم و فدراسیون تنیس روی میز نیازمند بودجه زیادی است.

فدراسیون تنیس روی میز نیاز به بودجه بیشتری دارد

وی افزود: وزارت ورزش باید کمک حال فدراسیون تنیس روی میز باشد و امیدوارم برنامه خوبی برای مسابقات جهانی داشته باشیم. جا دارد. حمید احسانی مهر زحمت کشیده است و موفقیت‌های خود را مدیون او هستم و همیشه در کنارم بود و حمایت کرد و ماحصل آن نتایج خوبی بود که در سال‌های اخیر رقم خورده است. از همه کسانی که در این مسیرحمایت کردند ممنون هستم. دست فدراسیون تنیس روی میز بسته است و نیاز به بودجه بیشتری دارد. فدراسیون چند مسابقه برای ما برنامه ریزی کرده و ماه آینده در دو مسابقه در عمان شرکت می‌کنیم و برای مسابقات قطر هم هزینه کردند و برای اعزام‌ها کمک می‌کنند. ان شاءالله بتوانیم بهترین نتایج را در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی هانگژو بگیریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.