آخرین تحولات لبنان

سخنرانی سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم توزیع «جایزه جهانی شهید سلیمانی برای ادبیات مقاومت» دقایقی قبل آغاز شد.

سید حسن نصرالله: سردار سلیمانی شهید تمام دنیاست | آمریکا مانع سوخت‌رسانی ایران به لبنان شده است

به گزارش قدس آنلاین، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم توزیع «جایزه جهانی شهید سلیمانی برای ادبیات مقاومت» گفت: حاج قاسم سلیمانی شهیدی فرامکانی است، او شهید عراق یا ایران یا سوریه نیست، بلکه او یک شهید در سطح جهانی است، حاج قاسم سلیمانی فرمانده‌ای بزرگ و اساسی در نبردی بود که مانع اشغال منطقه ما توسط آمریکا شد.

وی افزود: قاسم سلیمانی فرمانده‌ای بزرگ در زمینه خنثی سازی پروژه اسرائیل بزرگ بود و او فرمانده بزرگ محوری است که با داعش جنگید. مهمترین مولفه در حاج قاسم سلیمانی قدرت معنوی ایشان بود که به همکارانش روحیه می‌داد و ترس جایی در قلبش نداشت.

دبیرکل حزب الله لبنان یادآور شد: مهمترین مولفه در حاج قاسم سلیمانی قدرت معنوی ایشان بود که به همکارانش روحیه می‌داد و ترس جایی در قلبش نداشت، وظیفه ما یادآوری یاد و خاطره فرماندهان شهید است و اینکه سخنان آنان را مرور کنیم و از دستاوردهایشان سخن بگوییم، امام خامنه‌ای فرمودند امروز شهید سلیمانی دشمنان را بیش از سردار قاسم سلیمانی می‌ترساند.

وی افزود: شهید قاسم سلیمانی چند دهه از عمرش را در راه جهاد، مقاومت و ایثار صرف کرد.

سید حسن نصرالله گفت: پیشنهاد سوخت ایران برای لبنان از شش ماه قبل موجود است اما آمریکا مانع انجام آن می‌شود.

دبیر کل حزب الله لبنان افزود: پروژه آمریکا علیه ایران و سوریه ادامه دارد، اکنون عراق در معرض فشار قرار دارد تا در سطوح سیاسی تسلیم شود.

وی گفت: نبرد در فلسطین هر روز شدیدتر می شود، هر روز تعدادی شهید می شوند و عملیات قهرمانانه افزایش یافته است. در برابر چالشها ما نیازمند فرمانده‌ای مانند شهید قاسم سلیمانی هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.