سرهنگ "نصرالله طاهری" در دیدار با فرمانده سپاه شهرستان " بشرویه "، با محکوم کردن بیانیه پارلمان اروپا مبنی بر تروریست خواندن سپاه پاسداران، اظهار داشت: اروپایی ها می دانند که در طول ۴۳ سال که از انقلاب اسلامی می گذرد سپاه پاسداران چقدر به مردم خدمت رسانی کرده است.

فراجا و سپاه، بسیجی وار در راستای اعتلای ارزش های انقلاب تلاش می کنند 

به گزارش خبرنگار قدس شهرستان بشرویه، سرهنگ طاهری با اشاره به اینکه نیروی مردمی سپاه همیشه همراه مردم بوده و اقتداری که دارد بر کسی پوشیده نیست و نخواهد بود؛

وی خاطر نشان کرد: همواره دشمنان ما به دنبال بهانه ای برای ضربه زدن به آرمان های نظام هستند و این بار نیز با تروریست اعلام کردن این نهاد مردمی و خدمت گذار قصد رسیدن به اهداف خود را دارند؛ ولی کور خوانده اند.
فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه با تاکید بر اینکه افتخار می کنیم در کنار سپاه پاسداران به انقلاب و مردم خدمت می کنیم؛ تصریح کرد: ما همه سپاهی هستیم و دشمنان ما نیز هرگز نمی توانند این برادری و هم افزایی که بین نیروهای مسلح و خصوصا فراجا و سپاه وجود دارد را خراب کنند.

سرهنگ طاهری تداوم و تعمیق روابط بین سپاه و فراجا را زمینه‌ساز موفقیت در مأموریت‌های مشترک برشمرد و افزود: با توجه به آسیب های اجتماعی موجود در جامعه ضرورت تعامل سازنده بین این دو نهاد انقلابی برای مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی بیش از گذشته متصور است.

در این دیدار سرهنگ پاسدار " حسنی فرمانده سپاه شهرستان بشرویه با قدردانی از مجموعه انتظامی در تامین نظم و امنیت مطلوب شهرستان، بیان داشت: آمادگی نیروهای پلیس در انجام مأموریت های محوله، ستودنی و قابل تحسین است و مجموعه سپاه و بسیج شهرستان نیز در راستای حفظ و ارتقای این امنیت کمال همکاری را با مجموعه انتظامی خواهند داشت.

فرمانده سپاه شهرستان بشرویه نیروهای نظامی و انتظامی را بازوان توانمند کشور در حفظ امنیت دانست و یادآور شد: افتخار بزرگ نیروهای نظامی و انتظامی کشور خدمت به مردم و نظام اسلامی تحت فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است و این خدمت رسانی صادقانه و بی منت همچنان ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.