رهبر شیعیان بحرین ضمن ابراز تسلیت و همدردی عمیق خود با ملت و رهبری ایران در غم شهادت مقامات بزرگ کشورمان اعلام کرد که از دست دادن آیت‌الله رئیسی و دکترامیرعبداللهیان مصیبتی بزرگ برای کل امت اسلامی است.

شیخ عیسی ‌قاسم: شهادت مقامات ایرانی مصیبتی برای کل امت اسلامی است

آیت الله شیخ «عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین در پیامی شهادت جانسوز آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دکتر حسین امیرعبداللهیان و همراهان بزرگوار آنها در سانحه دردناک سقوط بالگرد را به رهبری و ملت ایران تسلیت گفت.

شیخ عیسی قاسم اعلام کرد: شهادت آیت الله رئیسی و دکتر امیرعبداللهیان و همراهان آنها یکی از مصیبت‌های بزرگ امت اسلامی است. آنها مردان بزرگ در راه جهاد سیاسی اسلامی بودند که با کفر و نفاق و ظلم جهانی مبارزه می‌کردند و از دست دادن آنها یک فاجعه دردناک برای کل امت اسلامی است.

رهبر شیعیان بحرین افزود: این بزرگواران دغدغه صلح و امنیت جهانی را داشتند و برای خدمت به مسائل امت اسلامی و در راس آن مسئله مسجد الاقصی و غزه و فلسطین تلاش می‌کردند.

آیت الله شیخ عیسی قاسم در ادامه گفت: من تسلیت عمیق و صمیمانه خود را به رهبری شایسته و توانمند و مخلص و ملت غیور و مبارز ایران و همه امت اسلامی و خانواده‌های شهدای بزرگوار عرض می‌کنم. چنین حوادث ناگهانی و غم انگیز ماهیت زندگی است و باید با بصیرت، تجربه، شجاعت، متانت، قوت قلب، اراده و توکل بر خدا آنها را بپذیریم؛ همانطور که جمهوری اسلامی ایران از تمامی این ویژگی‌ها برخوردار است و انشاالله همواره پیروز و قوی باقی خواهد ماند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.