مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: با اجرای طرح مولدسازی در خراسان رضوی ورزش این استان متحول خواهد شد. 

اداره ورزش و جوانان به دنبال اجرای طرح مولدسازی

علی اکبر هاشمی جواهری در گفتگو با خبرنگار قدس خراسان اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی به‌شدت پیگیر اجرای طرح مولدسازی در استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه در حال بررسی هستیم و هنوز اماکنی در استان مشخص نشده است، گفت: امیدواریم تا پایان سال اماکن مشخص شوند و آنها را واگذار کنیم.

وی افزود: با اجرای این طرح در استان خراسان رضوی ورزش این استان متحول خواهد شد.

هاشمی جواهری ادامه داد: از لحاظ زیرساخت اگر ما بتوانیم اماکن کهنه و فرسوده را بازسازی کنیم و اماکن نیمه تمام در سطح استان که متاسفانه زیاد هم هستند را تکمیل کنیم قدم جدی برای تحول ورزش استان بر خواهیم داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در خصوص این طرح هم سرمایه‌گذار داخلی داریم و هم خارجی که در حال بررسی هستیم و اولین جلسه در خصوص طرح مولدسازی هفته گذشته در استانداری برگزار شد که ما کلیات این طرح را اعلام کردیم و در سطح استان اطلاع‌رسانی کردیم.

گفتنی است؛ مصوبه مولدسازی دارایی های دولت، تصویب شده در جلسه شصت و هفتم شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، ۲۱ آبان امسال به تایید رهبری رسید و بر اساس آن هیات عالی مولدسازی دارایی های دولت تشکیل شد. شناسایی کامل اموال غیر منقول دولت و تعیین تکلیف آنها ظرف مدت حداکثر یک سال با استفاده از روشهای مختلف از جمله؛ واگذاری و فروش اموال مازاد و مولدسازی با مشارکت بخش خصوصی؛ تصویب مازاد بودن اموال غیرمنقول دولتی به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی و تعیین تکلیف طرح های تملک دارائیهای سرمایه ای (عمرانی) نیمه تمام حداکثر ظرف مدت یک سال با استفاده از روشهای مختلف از جمله: واگذاری، استفاده از مشارکت عمومی-خصوصی در تکمیل و بهره برداری از طرحها و حذف طرحهای فاقد توجیه از جمله وظایف این هیات است.

گفتگو: امیرحسین قربان‌پور

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.