وی با اشاره به اینکه مدت زمان اجرای طرح ویژه حمایت از مصرفکنندگان در ارتباط با عرضه محصولات لبنی در غرف منتخب میادین به مدت یک سال اجرا خواهد شد، تصریح کرد: این طرح از آذرماه آغاز و تا آذر سال آینده ادامه خواهد داشت.
فصاحت با اشاره به در نظر گرفتن ۲۵ غرفه از غرف میادین میوه و ترهبار شهر تهران جهت عرضه محصولات لبنی با تخفیف، اظهار کرد: ۲۵ غرف در نقاط مختلف برای این مسئله در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۱۸ غرفه در اختیار انجمن صنایع لبنی ایران و مابقی در اختیار اتحادیه این مجموعه خواهد بود.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران، ادامه داد: در غرف اشاره شده چهار محصول لبنی پرمصرف با پنج درصد تخفیف و سایر محصولات با ۲۰ درصد تخفیف عرضه خواهد شد.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا پس از اتمام این طرح در سال آینده مجددا این طرح اجرا خواهد شد، تصریح کرد: قاعدتا پس از بررسیهای نهایی مجددا این طرح را ادامه خواهیم داد تا شرایط مناسبی را در ارتباط با افزایش سرانه لبنی در شهر تهران داشته باشیم.
فصاحت افزود: شیر بطری کم چرب، شیر نایلونی کم چرب، پنیر یو اف ۴۰۰ گرمی نسبتا چرب و ماست دبهای کم چرب قیمت مشروط تثبیتی با پنج درصد و بقیه اقلام لبنی با ۲۰ درصد تخفیف در میادین عرضه میشوند.
مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران در پایان با اشاره به اینکه پهنههای مختلفی از سطح شهر تهران برای عرضه محصولات لبنی با تخفیف اشاره شده در نظر گرفته شده است، گفت: این میادین در شمال، جنوب، غرب و شرق تهران قرار دارد و میتوان به میدان کارون، بازار میادین کردستان، کاج و غیره اشاره کرد.
نظر شما