وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با حضور در نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران، تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی خرید صنایع‌دستی را دریافت کرد.

وام ۲۰ میلیونی در نمایشگاه ملی صنایع‌دستی/ اعطای کارت اعتباری تسهیلات به ضرغامی

به‌ گزارش قدس آنلاین از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ، سید عزت‌الله ضرغامی روز چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ در حاشیه بازدید از شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌وابسته و سی‌وششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی با حضور در غرفه صندوق کارآفرینی امید، در جریان نحوه اعطای تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی خرید محصولات صنایع‌دستی قرار گرفت.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این غرفه فرم درخواست تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی خرید محصولات صنایع‌دستی را پر کرد و کارت اعتباری تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به ضرغامی اعطا شد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در طول برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران، تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی خرید محصولات صنایع‌دستی از سوی صندوق کارآفرینی امید به علاقه‌مندان اعطا می‌شود.

این تسهیلات با نرخ ۱۲ درصد تنها با یک کارت ملی و یک برگ چک صیادی به متقاضیان ارائه می‌شود و مدت بازپرداخت آن یک ساله است.

به گزارش ایرنا، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌وابسته و سی‌وششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی صبح روز سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ با حضور سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران به صورت رسمی آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه که تا ۲۱ بهمن برپاست، ۲۰۰ فعال صنعت گردشگری از ۴۷ کشور جهان حضور دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.