انتخابات

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از افزایش ۸ درصدی سرقت‌ها در خراسان رضوی خبر داد و اظهار کرد: در برخی جرایم رتبه‌های خوبی در کشور نداریم، از طرفی استان ما زائرخیز است و باید شأن و منزلت مشهد به عنوان یک کلانشهر مذهبی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

 افزایش ۸ درصد سرقت‌ها در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، سردار محمد کاظم تقوی ظهر امروز در آغاز طرح تشدید مبارزه با سرقت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همانطور که فرمانده فراجا اشاره کرد در راستای تدابیر ایشان و مطالبات مردمی از امروز فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با تشدید عملیات مقابله برخورد و دستگیری سارقین زورگیران مالخرها و کسانی که در چرخه سرقت نقش دارند اقدام گسترده‌ای را انجام دهیم.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: برنامه ریزی، آموزش و تعیین اهداف توسط تیم‌های خبره انجام شده و مردم عزیزمان شاهد برخورد این تیم‌ها با سارقان خواهند بود، امیدواریم بتوانیم در هر مرحله اهداف تحقق یافته این عملیات را به کمک شما رسانه‌ها به اطلاع مردم عزیز برسانیم.

وی بیان کرد: با توجه به حساسیتی که وجود دارد و در انتهای سال هستیم قطعاً محله‌های آلوده را مد نظر قرار دادیم و به سراغ افرادی خواهیم رفت که در این موضوع دارای سوابق متعدد هستند و محله‌های جرم خیز شناسایی شده است، بخشی از تیم‌های ما تیم‌های آشکار خواهند بود و بخشی دیگر پوششی هستند و مأموریت خود را انجام خواهند داد.

تقوی اظهار امیدواری کرد که با اجرای این طرح امسال عید ارامتری داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.