۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
کد خبر: 850594

«وینسنت ابوبکار» فاش کرد که کریستیانو رونالدو پس از انتقال به این باشگاه عربستانی سعی کرد تا مانع از جدایی او از النصر شود.

افشاگری ابوبکار؛ رونالدو تلاش کرد جدا نشوم

به گزارش قدس آنلاین، مهاجم پرتغالی پس از فسخ قرارداد مقابل با منچستریونایتد در پایان دسامبر به النصر پیوست. رونالدو پس از امضای قرارداد با این باشگاه عربستانی به پردرآمدترین بازیکن جهان تبدیل شد، اما ورود او به این معنا بود که یک بازیکن بین‌المللی از تیم النصر باید قربانی شود.

ابوبکار کاپیتان تیم ملی کامرون که ۶ ماه از قراردادش باقی مانده بود، باید از تیم جدا می‌شد، اما او گفت که رونالدو سعی کرد تا مانع جدایی وی از تیم النصر شود. این مهاجم در نهایت محکم روی تصمیم خود ایستاد زیرا قبلا پیشنهادی از بشیکتاش ترکیه روی میز داشت.

ابوبکار در این زمینه گفت: نظر کریستیانو این بود که در تیم بمانم. به او گفتم نمی‌توانم و به دلایل خانوادگی اینجا را ترک می‌کنم. رونالدو از من پرسید که خانواده‌ام کجا زندگی می‌کنند، به او گفتم که در فرانسه هستند و ترجیح می‌دهم تا به ترکیه بروم، زیرا به خانواده‌ام نزدیک‌تر هستم. رونالدو گفت بهتر است تا بمانی در هر صورت خانواده‌ات از تو دور خواهند بود. من محکم بودم و فقط می‌خواستم بروم. پیشنهادهایی داشتم، از جمله از بشیکتاش. آنها می‌خواستند تا پایان فصل بمانم اما در نهایت به من اجازه دادند تا بروم.

وینسنت ابوبکر، مهاجم ۳۰ ساله کامرونی برای النصر ۳۴ بار بازی کرده و توانست ۱۲ گل برای باشگاه سعودی به ثمر برساند. ابوبکار در ادامه اعتراف کرد که با آمدن رونالدو و اجبار برای ترک کردن این تیم بسیار عصبانی شده است و رودی گارسیا مربی النصر به او گفت که با آمدن یک بازیکن بین‌المللی باید برود.

ابوبکار در جام جهانی ۲۰۲۲ دو بار برای تیم ملی کامرون گلزنی کرد. برنده ۵ توپ طلا روز جمعه در لیگ برتر عربستان به مصاف التعاون خواهد رفت. این در حالی است که ابوبکار با یک طلسم طولانی در کناره‌ زمین مواجه است، زیرا تمامی بازی‌های لیگ ترکیه در پی زلزله ویرانگر در این کشور و سوریه به تعویق افتاده است.

منبع: ایرنا

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.