تحولات منطقه

برای اجرای المان "شیشلیک" بعنوان برند شهر شاندیز، کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی و شهرداری این شهر، میزبان جمعی از رستوران داران بود.

بررسی طرح های پیشنهادی رستوران داران برای اجرای المان "شیشلیک" در شاندیز
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس خراسان، حسین آقابیگی با اشاره به جایگاه شهر شاندیز در حوزه غذا، اظهار کرد: شهر شاندیز با توجه به داشتن تفرجگاه‌ها و اماکن پذیرایی و پخت انواع غذاهای کبابی از جمله شیشلیک در رستوران‌های آن، از دیرباز معروف و مورد توجه گردشگران داخی و خارجی بوده و هست.

عضو شورای اسلامی شهر شاندیز افزود: مدیریت شهری تصمیم دارد با برگزاری جلسات مختلف، المان شهری با محوریت شیشلیک که نماد شهر شاندیز است را با کمک طراحان و ایده پردازان و عنایت به نظرات مدیران رستوران ها، اجرایی کند.

وی ابراز امیدواری کرد، این المان که از آن بعنوان یکی از نمادهای ماندگار شاندیز یاد می‌شود، بتواند به توسعه صنعت گردشگری و رونق اقتصادی در منطقه، کمک شایانی کند.

در ادامه جلسه، پیشنهادات برخی رستوران دارهای شاندیز، مطرح شد و نظرات و طرح‌های پیشنهادی مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.