تحولات لبنان و فلسطین

برای اجرای المان "شیشلیک" بعنوان برند شهر شاندیز، کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی و شهرداری این شهر، میزبان جمعی از رستوران داران بود.

بررسی طرح های پیشنهادی رستوران داران برای اجرای المان "شیشلیک" در شاندیز

به گزارش قدس خراسان، حسین آقابیگی با اشاره به جایگاه شهر شاندیز در حوزه غذا، اظهار کرد: شهر شاندیز با توجه به داشتن تفرجگاه‌ها و اماکن پذیرایی و پخت انواع غذاهای کبابی از جمله شیشلیک در رستوران‌های آن، از دیرباز معروف و مورد توجه گردشگران داخی و خارجی بوده و هست.

عضو شورای اسلامی شهر شاندیز افزود: مدیریت شهری تصمیم دارد با برگزاری جلسات مختلف، المان شهری با محوریت شیشلیک که نماد شهر شاندیز است را با کمک طراحان و ایده پردازان و عنایت به نظرات مدیران رستوران ها، اجرایی کند.

وی ابراز امیدواری کرد، این المان که از آن بعنوان یکی از نمادهای ماندگار شاندیز یاد می‌شود، بتواند به توسعه صنعت گردشگری و رونق اقتصادی در منطقه، کمک شایانی کند.

در ادامه جلسه، پیشنهادات برخی رستوران دارهای شاندیز، مطرح شد و نظرات و طرح‌های پیشنهادی مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.