با افزایش روز افزون قیمت ارز در بازار معاملات پولی و ریالی کشورمان، قرارداد مهدی قایدی نزدیک به ۱۸ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

پس از درخشش فوق ستاره استقلال؛ افزایش ۱۷ و نیم میلیاردی قرارداد مهدی قایدی

به گزارش قدس آنلاین، مهدی قایدی مهاجم ۲۵ ساله بوشهری تیم استقلال که در ابتدای فصل جاری به عنوان بازیکن قرضی از تیم شباب الاهلی به این تیم برگشت قرارداد خود با مدیران وقت استقلال را به یوررو منعقد کرد.

باشگاه استقلال بابت این انتقال مبلغ یک میلیون و صد هزار یورو متعهد شد که از این مبلغ ۲۵۰ هزار یورو سهم انتقال قرضی قایدی به استقلال برای باشگاه اماراتی بود و ۸۵۰ هزار یورو سهم مهدی این بازیکن.

پس از درخشش فوق ستاره استقلال؛ افزایش ۱۷ و نیم میلیاردی قرارداد مهدی قایدی

قیمت یورو در مرداد ماه سال جاری که این انتقال صورت گرفت ۳۱ هزار و ۸۰۰ تومان بود اما با افزایش قیمت یورو طی ماههای اخیر این رقم به هر یورو ۵۲,۵۰۰ تومان(قیمت امروز) افزایش پیدا کرد. با احتساب قیمت هر یورو در مرداد ماه قرارداد مهدی قایدی با استقلال ۲۷ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان برای استقلال هزینه در بر داشت؛ اما حالا این قرارداد به مبلغ ۴۴ میلیارد و ۶۲۵ میلیون تومان افزایش پیدا کرده که معادل ۱۷ میلیارد و ۵۹۵ میلیون تومان افزایش ریالی را در بر داشته است.

با این حساب مدیران باشگاه استقلال برای پرداخت حق الزحمه قرارداد مهاجم گلزن تیم شان باید بیش از ۱۷ و نیم میلیارد تومان و در صورت افزایش دوباره قیمت یورو نزدیک به ۱۸ میلیارد تومان به این بازیکن بیشتر پرداخت کنند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.