تحولات لبنان و فلسطین

۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶
کد خبر: 851554

مدیرکل باشگاه بوروسیا دورتموند می‌گوید علت اینکه این باشگاه هرگز به جذب کریستیانو رونالدو فکر نکرد این بود که دورتموند باارزش بودن را به تعداد بالای دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی وابسته نمی‌داند.

طعنه دورتموندی‌ها به رونالدو!

به گزارش قدس آنلاین، تابستان گذشته که داستان جدایی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد داغ شده بود و شایعات درباره مقصد احتمالی او هر لحظه شنیده می‌شد از بوروسیا دورتموند به عنوان یکی از باشگاه‌هایی که ستاره پرتغالی را می‌خواهد اسم برده شد. در نهایت اتفاقی نیفتاد و رونالدو در منچستریونایتد ماندگار شد. اما او سرانجام در ماه نوامبر ۲۰۲۲ یونایتد را ترک کرد تا بار دیگر نام دورتموند به عنوان یکی از مقاصد او مطرح شود.

در نهایت اما زردپوشان آلمانی این شایعات را رد کردند و کریستیانو هم به النصر عربستان منتقل شد. کارستن کرامر، مدیر کل بورسیا دورتموند، امروز کنایه‌ای تند به کریستیانو رونالدو زد و اعلام کرد علت اینکه باشگاهش هرگز به فکر جذب رونالدو نبوده این است که استراتژی جذب بازیکن دورتموند بر محور افتخارات گذشته یک بازیکن یا تعداد دنبال‌کننده‌های او در شبکه‌های اجتماعی نمی‌گردد. کرامر که با نشریه آلمانی کیکر مصاحبه می‌کرد در پاسخ به سوالی درباره شایعات مربوط به دورتموند و رونالدو گفت: «واقعیت این است که بوروسیا دورتموند ارزش را معادل تعداد دنبال‌کننده‌ها در شبکه‌های اجتماعی نمی‌داند. ما یک باشگاه فوتبال هستیم. کلید مساله این است. ممکن است در بازاریابی بهترین ایده‌ها را داشته باشیم ولی اگر در خانه خودمان به فرایبورگ ۳-۰ ببازیم هیچکدام از اینها فایده‌ای نخواهد داشت. حتی اگر بهترین برندهای دنیا را در اختیار بگیریم در نهایت تنها چیزی که برای مردم و هواداران اهمیت دارد محصول نهایی است».

این در حالی است که حضور کریستیانو رونالدو در سیگنال ایدونا پارک می‌توانست درآمدهای قابل توجهی از محل قراردادهای اسپانسری برای این باشگاه آلمانی به همراه داشته باشد. کریستیانو در توییتر ۱۰۸ میلیون دنبال‌کننده، در اینستاگرام ۵۴۹ میلیون دنبال‌کننده و در فیسبوک ۱۶۱ میلیون دنبال‌کننده دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.