موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

سخنگوی وزارت امور خارجه عنوان کرد: «باند تروریستی حاکم بر تل‌آویو» در نحوه تصمیم‌گیری برای حفظ و تداوم بقای رژیم دچار تشویش و بن‌بست راهبردی است.

سخنگوی وزارت خارجه: رژیم صهیونیستی برای تداوم بقا دچار بن‌بست راهبردی شده است

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: پس از ۱۱ ماه جنگ همه جانبه و جنون‌آمیز علیه نوار غزه و کشتار وحشیانه بیش از ۴۱هزار شهروند فلسطینی، اختلافات رهبران صهیونیستی، استعفاهای مقامات نظامی و امنیتی و اعتراضات و اعتصابات عمومی در مجتمع صهیونیستی گسترش و سرعت بی‌سابقه‌ای گرفته است.

وی ادامه داد: شکاف رو به تزاید در جامعه و تشکیلات رژیم صهیونیستی اینک در مقابل دیدگان همه جهانیان است، به گونه‌ای که برخی رهبران و کارشناسان صهیونیستی آشکارا از خطر و روند فروپاشی «اسرائیل» صحبت می‌کنند.

کنعانی بیان کرد: «باند تروریستی حاکم بر تل‌آویو» در نحوه تصمیم‌گیری برای حفظ و تداوم بقای رژیم دچار تشویش و بن‌بست راهبردی است و البته جنایتکار جنگی -نتانیاهو- هر روز بیشتر بماند، زوال داخلی و بین‌المللی رژیم شتاب بیشتری خواهد گرفت.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان تاکید کرد: صدای شکسته شدن استخوان‌های صهیونیسم بلندتر شده و حمایت از آن برای تداوم جنایت علیه فلسطینیان، علاوه بر مسئولیت حقوقی و بین‌المللی، شرط بندی بر اسب بازنده و مفلوک است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.