معاون بهداشت و درمان مرزبانی خراسان رضوی از اجرای طرح اهدای خون در ستاد فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی خبر داد.

اجرای طرح اهدای خون در ستاد فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سرهنگ دکتر صداقتی اظهار کرد: این برنامه که با همکاری معاونت بهداشت و درمان مرزبانی استان با مرکز اهداء خون استان صورت گرفت با استقبال کارکنان رو به رو شد و مرزبانان پس از معاینه توسط پزشک و ثبت مشخصات و تایید سلامتی کامل آنان ،در این امر خداپسندانه شرکت نمودند.

همچنین در این طرح سردار شجاع، فرمانده مرزبانی خراسان رضوی شرکت و با توجه به این امر اظهار کرد: اهدای خون تبلور زیبایی انسانیت و مهروزی است که امید به زندگی را در افراد نیازمند افزایش می دهد.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی بیان کرد: مرزبانان استان نیز با توجه به نیاز جامعه و هموطنان عزیزمان در این امر خداپسندانه شرکت کردند تا بخشی از مشکلات و دغدغه بیماران نیازمند برطرف شود.

وی در پایان ضمن قدردانی از همرزمان خود گفت: مرزبانان در دو جبهه ایثار می کنند، علاوه بر حراست از مرز و بوم کشور در راستای اهدای خون خود به نیازمندان که خود نوعی ایثار است، اقدام می‌کنند.

گفتنی است؛ واحد سیار انتقال خون هر سال ۲ مرحله در ستاد مرزبانی حاضر و اهدای خون توسط مرزبانان انجام می شود که در این مرحله مرزبانان ۱۴ هزار و ۴۰۰ سی سی خون به نیازمندان اهدا کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.