معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از جلوگیری تملک غیر قانونی ۳۸ هکتار از اراضی دولتی در استان خبر داد.

جلوگیری از تملک غیرقانونی ۳۸ هکتار از اراضی دولتی خوزستان

به گزارش قدس آنلاین، سید حسین دهبان زاده  اظهار کرد: در راستای حفاظت و صیانت از اراضی دولتی و با تهیه لوایح و دفاعیات شایسته و پیگیری‌های قضایی توسط اداره امور حقوقی و دعاوی و طرح موضوع در شورای حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی ملی و منابع طبیعی دادگستری استان از تملک غیر قانونی ۳۸ هکتار از اراضی دولت جلوگیری شد.

وی افزود: در این پرونده افرادی با ارائه اسناد و مدارک غیر واقعی و بعضا مربوط به غیر از محدوده اراضی درصدد تملک غیر قانونی اراضی دولت در عرصه مسکن مهر شادگان برآمده بودند که با تلاش کارشناسان حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان رای به سود اداره کل راه و شهرسازی داده و درخواست این افراد ابطال شد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در خصوص ارزش ریالی این اراضی گفت: ارزش کارشناسی شده اراضی مورد نظر ۷۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

دهبان زاده عنوان کرد: از همکاری و پیگیری‌های مقامات قضایی استان و تلاش و مساعدت مقامات نظامی و انتظامی استان برای بازگشت این اراضی به مالکیت دولت و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال نهایت تشکر را داریم.

وی خاطرنشان کرد: این اداره کل در راستای حفاظت از حقوق بیت المال از تمام توان حقوقی خود بهره می‌گیرد تا به بهترین نحو از اراضی دولتی صیانت و حفاظت کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.