جانشین انتظامی سمنان از کشف بیش از یک تن برنج تقلبی در شهرستان دامغان و پلمب فروشگاه های توزیع کننده خبر داد .

کشف برنج های تقلبی در دامغان/ مخلوط برنج ایرانی و خارجی در بسته بندی معروف! 

به گزارش قدس آنلاین،  سرهنگ سید علی میر احمدی ۲۳اسفندماه در تشریح این خبر اظهار کرد: روز گذشته با دریافت خبری درباره توزیع برنج تقلبی در دو فروشگاه برنج فروشی در دامغان ، به سرعت ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان همراه با نمایندگان اداره صمت و اتاق اصناف به رسیدگی آنی این موضوع پرداختند.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات میدانی و هماهنگی های قانونی در بازرسی از چند فروشگاه ، یک تن و ۲۲۰ کیلوگرم برنج تقلبی را کشف و ضبط کردند.

 جانشین انتظامی استان با بیان ترفند فروشندگان این برنج ها گفت: بررسی های ابتدایی نشان داد مالکان فروشگاه ها با مخلوط کردن برنج خارجی و ایرانی ، آن ها را به عنوان برنج مرغوب ایرانی با نام شرکت های معتبر و با دو برابر قیمت پخش می کردند .

 میراحمدی با اشاره به پلمب فروشگاه های توزیع کننده از دستگیری دو متهم در این رابطه خبر داد و اظهار کرد: در بازجویی های اولیه ، فروشندگان این واحد های صنفی به جرم خود اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

 سرهنگ میراحمدی با تاکید بر عزم پلیس در مبارزه با پدیده شوم احتکار و قاچاق کالاهای اساسی و ارزاق عمومی مورد نیاز مردم ، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده موارد این چنینی گزارش های خود در این زمینه از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.