تحولات منطقه

مدیرعامل مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهرداری مشهد از آماده‌باش کامل ناوگان تاکسیرانی درون شهری مشهد برای استقبال از بهار و خدمت رسانی به زائرین، مجاورین و خادمین بارگاه منور رضوی خبر داد.

آماده‌باش کامل ناوگان تاکسیرانی شهرداری مشهد برای نوروز ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد محبی با اشاره به اقدامات سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی، در چهارچوب استقبال از بهار و نوروز ۱۴۰۲ اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در ایام نوروز تاکسی‌های مبادی ورودی شهر ازجمله پایانه مسافربری امام رضا (ع)، راه‌آهن و فرودگاه شهید هاشمی نژاد افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهرداری مشهد افزود: همچنین قبل و بعد از تحویل سال نو نیز تعداد تاکسی‌های فعال در اطراف حرم مطهر و منطقه ثامن افزایش محسوسی خواهد داشت تا شهروندان در کمترین زمان ممکن از خدمات ناوگان تاکسیرانی بهره‌مند شوند.

وی در ادامه به تشدید بازرسی‌ها و نظارت بر عملکرد ناوگان تاکسیرانی در زمان تحویل سال نو و ایام نوروز اشاره و بیان کرد: بر همین اساس کنترل و پایش فعالیت تاکسیرانان از طریق ۹۵ نفر از عامل اجرایی سازمان با ایجاد چهار حلقه نظارتی با ۱۷ اکیپ گشت خودرویی و ۷ گشت موتوری، گشت مشترک با سازمان صمت جهت نظارت بر اعمال نرخ مصوب، استفاده از تاکسیمتر و فاکتور سفر و همچنین ایجاد طرح کنترل نامحسوس نظارت بر رعایت تعرفه توسط ۲۶ ناظر افتخاری دراین ایام اجرایی می‌شود.

محبی به فعالیت شبانه‌روزی نیروهای اجرایی و نظارتی خطوط اشاره و اظهار کرد: راه‌اندازی ۹ جایگاه دریافت شکایات، برگزاری دوره آموزشی ویژه نیروهای نظارتی و اجرایی و همچنین نظارت ویژه‌بر عملکرد شرکت‌های مدیریت خطوط و شبکه بیسیم از دیگر اقدامات برنامه‌ریزی‌شده برای ایام نوروزاست.

مدیرعامل مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهرداری مشهد بیان کرد: همچنین راه‌اندازی و بهره‌برداری از کیوسک‌های جدید نظارتی، نصب برچسب اطلاع‌رسانی کرایه بر اساس تاکسی‌متر یا فیش سفر در داخل تاکسی‌ها، تقویت ناوگان از طریق شبکه بیسیم و تاکسی‌های موقت، آماده‌باش و فعالیت شبانه‌روزی اپراتورهای شبکه بیسیم و انجام سرویس صلواتی ویژه زائرین پس ازسال تحویل با ۳۰ دستگاه تاکسی در محدوده چهارراه خسروی و خیابان شهید اندرزگو و همچنین لغو مرخصی برون‌شهری تاکسی‌های مشهد از دیگر اقدامات پیش‌بینی‌شده در استقبال ازبهار است.

وی گفت: در راستای تسهیل نظارت مردمی بر عملکرد تاکسی‌ها با پیگیری‌های روابط عمومی سازمان، امکان نظرسنجی هوشمند در خصوص عملکرد ناوگان تاکسیرانی از طریق پر کردن فرم‌های پیش‌بینی‌شده در نرم افزار شهرمن نیز فراهم شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.