وزارت خارجه سوریه به حملات متجاوزانه 4 روز اخیر رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و درباره خطرات تداوم نقض حاکمیت سوریه هشدار داد.

هشدار دمشق به تل‌آویو درباره تداوم نقض حاکمیت سوریه
به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، وزارت خارجه سوریه امروز (سه‌شنبه، ۴ آوریل)، با انتشار بیانیه‌ای به تجاوزهای چند روز اخیر رژیم صهیونیستی علیه حاکمیت سوریه واکنش نشان داد و آن را به شدت محکوم کرد.

به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، در این بیانیه آمده است: «طی چهار روز گذشته، نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی حملاتی را به مناطقی در دمشق و اطراف آن، حمص و حومه آن انجام دادند که به شهادت غیرنظامیان، مجروحیت تعدادی دیگر و وارد شدن خسارات مادی منجر شد. حکومت اشغالگر اسرائیل راه حامیان خود در واشنگتن و دیگر پایتخت‌های غربی را در صادر کردن بحران‌ها و فرار از مشکلات داخلی از طریق تجاوزات و جنایات خارجی در راستای مسیری که آشکارا ناقض قانون بین الملل و مفاد منشور سازمان ملل است، دنبال می‌کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: سوریه بار دیگر به اسرائیل و حامیان آن درباره خطرات این سیاست‌های تهاجمی که منطقه را به سمت تشدید همه جانبه و ورود به مرحله جدیدی از ناامنی و بی ثباتی سوق می‌دهد، هشدار می‌دهد.

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.