۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۴:۲۸
کد خبر: 861999

جمعه، بازی تراکتور و سپاهان، دیدار بهترین ستاره‌های فصل است. بهترین بازیکنان لیگ، همگی در این مسابقه حضور دارند. شهریار مغانلو صدرنشین فعلی جدول فنی بازیکنان در نمرات «متریکا» است.

دیدار به وقت صدرنشینی! / تب در تبریز

اگر از علیرضا بیرانوند که دروازه‌بان است صرف نظر شود، رضا اسدی و ریکاردو آلوز در رتبه‌های بعدی قرار دارند که این دو بازیکن هم در این مسابقه حضور دارند. فرشاد احمدزاده و رامین رضاییان هم دیگر ستاره‌های حاضر در جمع ۱۰ بازیکن برتر فصل هستند.

نبرد آقای‌گلی
عباس‌زاده در این فصل با ۱۰ گل زده، بهترین گلزن فعلی لیگ است. هم‌تیمی‌اش در تراکتور هم نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده او است. رضا اسدی که با حضور خمس، تغییر پست داده، ۹ گل زده است. شهریار مغانلو هم با نمره «متریکا» ۷/۴۲ صدرنشین فعلی جدول فنی بازیکنان است. مغانلو با اینکه گل کمتری نسبت به اسدی و عباس‌زاده زده، ولی چهار برابر هر کدام پاس‌گل داده است.  ریکاردو آلوز با ارسال ۱۱ پاس‌گل، دست‌نیافتنی‌تر از همیشه در نزدیکی کسب عنوان بهترین پاسور فصل قرار دارد. با این حال، فرصت مناسبی برای رامین رضاییان است که خودی نشان دهد. رضاییان در هر بازی از این فصل به طور میانگین ۲/۰ مرتبه با پاس‌های کلیدی موقعیت ساخته است. این آمار برای آلوز، معدل ۲/۷ پاس کلیدی در هر بازی است. برتری رامین به ستاره تراکتور، گلزنی است. 

نیازمند - اخباری؛ رقابت در حد تیم ملی!
پیام نیازمند با ۱۱ کلین‌شیت و ۱۲ گل خورده، جزو سه دروازه‌بان برتر فصل است. نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده او هم محمدرضا اخباری است. اخباری ۹ گل بیشتر از نیازمند خورده و یک کلین‌شیت کمتر هم داشته است. 

فرصت خوب رحمتی
اما در دیگر بازی حساس این هفته استقلال میهمان آلومینیوم است. رحمتی همیشه مقابل استقلال با انگیزه‌های دوچندانی  ظاهر شده وبرای توقف استقلال هزارتا برنامه دارد.آبی‌ها پس از حذف از آسیا حال و روز خوشی ندارند و اگر نتوانند دست پر از اراک برگردند مشکلاتشان دوچندان خواهد شد.
برنامه بازی‌های این هفته به شرح زیر است:
پنجشنبه ۱۷ فروردین: مس رفسنجان-نفت مسجدسلیمان۱۹:۰۰ پرسپولیس-ملوان۱۹:۳۰ /صنعت نفت آبادان-مس کرمان۱۹:۳۰/ فولاد-نساجی ۲۱:۳۰
جمعه ۱۸ فروردین: ذوب آهن-گل گهر۱۹:۳۰/ هوادار-پیکان۱۹:۳۰
 آلومینیوم-استقلال۱۹:۳۰/تراکتور-سپاهان۲۱:۳۰

خبرنگار: جواد رستم زاده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.