کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: هوای گرم هم همچنان در خراسان رضوی ماندگار است.

هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است/بارش ‌های پراکنده در نقاط کوهستانی استان

به گزارش قدس خراسان، آذر رضایی پور اظهار کرد: بنا بر تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی، پدیده وزش باد که از روز گذشته در استان آغاز شده است همچنان تا اواخر امروز ادامه خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: این پدیده سبب بروز گرد و خاک و کاهش دید در برخی از نقاط به ویژه نواحی جنوبی خراسان رضوی شده است.

وی ادامه داد: روز گذشته بیشتر ایستگاه های هواشناسی شهرستان های استان، وزش باد را به ثبت رسانده اند و در میان این شهرستان ها، سبزوار با ۵۸ کیلومتر در ساعت بیشترین میزان را داشته است.

رضایی پور گفت: علاوه بر پدیده وزش باد، بارش های پراکنده نیز در نقاط کوهستانی ادامه خواهد شد و هوای گرم هم همچنان در استان ماندگار است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: طی شبانه روز گذشته، قوچان و سرخس به ترتیب با ۲ و ۳۵ درجه سلسیوس سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۲ تا ۲۹ درجه را به ثبت رسانده است.

وی بیان کرد: دمای کنونی مشهد ۲۰ درجه سلسیوس است و پیش بینی می شود امروز نیز بدون تغییر خاصی نسبت به روز گذشته بین ۱۳ تا ۲۹ درجه در نوسان باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.