فرمانده انتظامی کردستان از کشف ۲۳۹ میلیارد فرار مالیاتی با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی در استان خبر داد.

۲۳۹ میلیارد ریال فرار مالیاتی در کردستان کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، سردار علی آزادی ، از کشف ۲۳۹ میلیارد فرار مالیاتی با تلاش ماموران پلیس در استان خبر داد و اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کردستان با اشراف اطلاعاتی از فرار مالیاتی توسط یکی از مودیان مالیاتی مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. 

وی افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضایی و با تحقیقات و اقدامات تخصصی و پلیسی از این مودی، ۳۱۹ میلیارد ریال انواع کالا که غالبا از نوع از نوع قطعات یدکی وسایل نقلیه و غیره بوده، توسط افراد ناشناس و با اقداماتی ظاهراً قانونی ولی با سوءاستفاده از کارت بازرگانی وارد کشور شده است که این اقدام منجر به فرار مالیاتی و جریمه عدم پرداخت و تضییع حقوق بیت‌المال به میزان ۲۳۹ میلیارد ریال شده است. 

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در این رابطه ۲ نفر بازداشت و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند، تصریح کرد: ماموران پلیس با هر گونه اخلال در نظام اقتصادی مقابله کرده و شهروندان هر گونه جرایم اقتصادی را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

آزادی همچنین از بازداشت سارق قطعات و محتویات داخل خودرو و کشف ۱۴ فقره سرقت در سنندج خبر داد و گفت: متهم در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.