فرمانده کل انتظامی: از هفته آینده افرادی که کشف حجاب کنند ابتدا تذکر می گیرند؛ سپس به محاکم قضایی معرفی می‌شوند.

از شنبه آینده افرادی که در معابر و اماکن عمومی یا خودرو کشف حجاب کنند به محاکم قضایی معرفی می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، فرمانده کل انتظامی گفت: فرمانده کل انتظامی: از هفته آینده افرادی که کشف حجاب کنند ابتدا تذکر میگیرند؛ سپس به محاکم قضایی معرفی می‌شوند.

سردار رادان گفت: افرادی که در مراکز عمومی کشف حجاب کنند بار اول تذکر می‌گیرند و در مرحلۀ بعد به دادگاه معرفی می‌شوند. خودروهایی که در آن‌ها کشف حجاب شده، بار اول تذکر می‌گیرند و بار دوم خودرو توقیف می‌شود.

وی اضافه کرد: تمام صنف‌هایی که کارمندان آن‌ها کشف حجاب کنند، یک‌بار اخطار می‌گیرند و بعد پلمب می‌شوند.

سردار رادان گفت: بر این باور هستیم که بانوان ایران اسلامی بانوان عفیفی هستند و به سلامت جامعه توجه دارند و مسئله حجاب یک موضوع اجتماعی است و همه سرریزهای اجتماعی به نوعی پیوند انتطامی پیدا می‌کند و همکاران بنده از شنبه آینده ۲۶ فروردین ماه در سه حوزه معابر عمومی و خودرو و اماکن و با اعلام خبر قبلی در این ۳ حوزه ورود خواهند کرد.

 فرمانده کل انتظامی کشور گفت: بر اساس مطالبات هموطنان و طبق قولی که به مردم دادم موضوع سرقت، معتادین متجاهر، قاچاق کالا که جزو اولویت‌های ۲ ماهه پایان سال گذشته بود و امسال هم رسیدگی به این موضوعات ادامه خواهد داشت، هم اکنون یکی دیگر از دغدغه‌های متدینین و آحاد جامعه و ابلاغ‌هایی که توسط قوه قضاییه و دولت پیگیری‌هایی که صورت میگرفت، موضوع کشف حجاب است و یکی از مولفه‌های سلامت جامعه حفظ حجاب در خور جامعه اسلامی است.

منبع: سایت جهان نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.