رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی کمیته امداد از ثبت حدود یک میلیون درخواست نیازمندی در سامانه غیرحضوری هوشمند امداد(سها) خبر داد.

خدمات غیرحضوری به مددجویان کمیته امداد در سامانه سها

مجتبی ذنوبی با اعلام این مطلب ، هوشمندسازی جریان خیر و احسان را از اهداف راه‌اندازی سامانه سها در کمیته امداد بر شمرد و افزود: سامانه سها بستری را ایجاد کرده است تا مددجویان بتوانند بدون مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد، نیازهای خود را ثبت کنند.

وی با اشاره به اینکه ۳۴ خدمتِ نیازمندی از جمله خدمات مسکن، اشتغال، درمان، جهیزیه و ... در سمانه سها پیاده‌سازی شده است، افزود: پس از ثبت درخواست فرد متقاضی در سامانه سها و صحت سنجی آن از طریق سامانه های تخصصی و در نهایت تایید آن از سوی مددکاران کمیته امداد، فرآیند ارائه خدمت آغاز می‌شود.

رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی کمیته امداد گفت: دسترسی به سامانه سها از طریق پنجره واحد دولت، دفاتر پیشخوان و البته درگاه‌های اینترنتی (تلفن همراه و رایانه) فراهم شده است تا افراد در عین حفظ کرامت، درخواست‌های خود را به صورت غیرحضوری ثبت کنند.

ذنوبی با ارائه یک آمار گفت: در طول فعالیت بیش از یک‌ساله سامانه سها، حدود یک میلیون درخواست به ثبت رسیده که ۶۳ درصد از این درخواست‌ها پس از طی مراحل صحت‌سنجی، به تایید رسیده است.

رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی کمیته امداد در پایان با تاکید بر محرمانه بودن اطلاعات ثبت شده افراد به منظور حفظ کرامت آنها گفت: متقاضیان می‌توانند با ارائه کد ملی، کد پستی و شماره همراه، درخواست‌های خود را در سامانه سها ثبت کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرام شکری ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    0 0
    سلام تحت پوشش هستم هیچ گونه زمین یاخانه ای ندارم بایدچکارکنم لطفاراهنمای فرماید
  • محمود عسکری ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    0 0
    باعرض سلام وخسته نباشید خدمت ریاست محترم کمیته امام خمینی من نزدیک به دوساله که تحت پوشش کمیته بودم وحدود شش ماهی است بخاطر عمدم تمکین وقفل درب منزل من عوض کرده وبه دخترم گفته بوده که دیگه نمیخوام باهاش زندگی گنم من هم دیگه نرفتم کارت مستمری بگیر من دست خانمم بوده تا یکماه پیش موقعی که احضاریه امد برام دیدم ازسال 1400درخواست نفقه کرده وگفته خرچم نداده منهم کارت سوزاندم موقعی که فهمیده اومده به دروغ چیزهای گفته که حقوق من قط کردن میخواهم بدانم چرا بدون دعوت من حقوق من راقط کردن که اومده بود شورای حل اختلاف خوشحال که رفتم گفتم قط کردن ازشما خواهش میکنم رسیدگی کنید ناراحت حقوق نیستم ناراحت اینم که چرا دعوتم نکردن بد قط کنن
  • الهام ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    0 0
    من درخواست یک وام ۱۰ ملیونی را دارم
  • ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
    0 0
    درخواست کمک مالی دارم
  • خسرو نظری ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    0 0
    با عرض سلام و ادب خدمت کلیه مسئولین محترم کمیته امداد امام خمینی من جز دهک اول و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی میباشم با پنج سر عائله که زنم و پسرم ناراحتی عصبی دارن وغیر قابل تحمل هستن باید بستری بشن وتواّنای مالی ندارم بستریشان بکنم از شما بزرگواران تقاضای کمک دارم دوم دوساله یخچال و کولرمان سوخته وغیر قابل تعمیر هستن وخیلی به کمیته گفتم و میگن که یخچال برامان نیامده از شما بزرگواران تقاضا دارم در این خصوص مارا مورد لطف و عنایت خودتان قرار دهید
  • ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    0 0
    درخواست از کمیته امداد امام خمینی ره برای ایزوگام سقف منزل مسکونی
  • ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    0 0
    سلام خسته نباشید بنده وام واسه پول پیش خونه می خوام
  • مسافر. کریمدادزای ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    0 0
    س. من. مددجو. هستم. برای. یخچال. وفرش.ثبت. نام. کردم. سه. سال. جواب. نمیدن. برایی. یک. لیوان. سرد. محتاج. زاهدان. منطقه. یک
  • مسافر. کریم. دادزای ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    0 0
    س. سه. سال. است. یخچال. ندارم. برای. یک. لیوان. اب. سرداحیتاج. هستم. جواب. نمیند. زاهدان. م. ک. تشکر. 65.سال