هرمز شجاعی‌مهر گفت: من در جایگاهی نیستم برای رسانه و سازمان بزرگی چون صداوسیما راهکار ارائه دهم اما یک چیز را خوب می‌دانم. رسانه چه مکتوب، چه صوتی و تصویری و حتی فضای مجازی به ستاره نیاز دارد.

«سیمای خانواده» با رفتن من تمام شد/ قفل‌ها را باز کنید!

هرمز شجاعی‌مهر مجری تلویزیون، از حال و احوال خود در زمینه فعالیت هنری گفت: بعد از تقریبا ۴۰ سال فعالیت، فعلا کاری انجام نمی‌دهم و فقط زندگی می‌کنم.

همچنین این مجری تلویزیون اظهار کرد: اکنون فعالیت برنامه «سیمای خانواده» متوقف شده است و دلیل آن را نمی‌دانم و حتی نفهمیدم. البته قبل از آن به دلایل پزشکی و شخصی رفته بودم و زیاد سر برنامه نمی‌آمدم.

او عنوان کرد: بعد از گذشت ۳۰ سال که «سیمای خانواده» با من شروع شد، یک عمل چشم داشتم و پس از آن مشکل تیروئید پیدا کردم. به همین منظور درگیر آزمایشات پزشکی و استراحت و درمان شدم، هرچند فهمیدم که «سیمای خانواده» فعالیتی ندارد و با رفتن من او هم رفته و این برنامه تمام شده است.

شجاعی‌مهر درباره ارتقای کیفی تولیدات رسانه ملی عنوان کرد: من در جایگاهی نیستم برای رسانه و سازمان بزرگی چون صداوسیما راهکار دهم اما یک چیز را خوب می دانم. رسانه چه مکتوب، چه صوتی و تصویری مانند رادیو تلویزیون و حتی فضای مجازی نیاز به ستاره دارد.

او افزود: صاحبان رسانه های بزرگ از آدم‌هایی که مستعد هستند، ستاره می‌سازند و بعد می گویند این آدم را ما تربیت کرده‌ایم، شما با این آدم ما را ببیننید. شما رسانه‌های دنیا را ببینید؛ حداقل ۵ ستاره دارند! ستاره ها و هنرمندان محبوب هستند که تیری را در قلب مردم می‌نشانند. سازمان صداوسیما خیلی افراد را در جمع خود دارد اما در آن ستاره‌ای نیست. باید ستاره پروری کرد، باید اجازه داد آدم‌ها رشد کنند و هنرمندان بیایند و طرفدار پیدا کنند و در قلب مخاطبان جای باز کنند.

مجری برنامه «سیمای خانواده» در پایان اذعان داشت: نکته بعدی این است که قفل‌ها را باز کنید تا در دل مردم محبوب باشید. هیچ دری باز نیست، هر چه قفل است به رسانه زدید، هیچ دری باز نیست! بنده ۴۱ سال در خانواده رادیو و تلویزیون بودم و برنامه هایم برای خانواده‌ها بود خانواده‌ها می بایست عاشق باشند چرا که در خانواده عاشق، فرزندان عاشق تربیت می‌شوند که نتیجه آن، جامعه و توده‌ای از مردم است که سرشار از عشق هستند و اگر هم عاشق نباشیم زندگی هرگز به کام‌مان نخواهد بود. آرزو می‌کنم مردم من عاشق باشند و امیدوارم متولیان فرهنگی اجازه دهند مردم با عشق زندگی کنند.

خبرگزاری:صبا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.