خبر فوری

رمان «همیشه یک نفر دروغ می‌گوید» یک تریلر روانشناختی هوشمندانه و پیچیده با داستان تعلیقی جذاب است، که توسط راویان متعددی تعریف می‌شود که هرکدام روایت خود را دارند و مهارت بی‌نظیر نویسنده، خواننده را تا پایان داستان نگه می‌دارند.

پیشنهاد مطالعه کتاب/ خواندن یک تریلر روانشناختی هوشمندانه با داستانی جذاب

به گزارش قدس آنلاین، نشر نون به تازگی رمانی از آلیس فینی منتشر کرده با عنوان «همیشه یک نفر  دروغ می‌گوید» با ترجمه پریا خوارزمی.

«همیشه یک نفر دروغ می‌گوید» یک تریلر روانشناختی هوشمندانه و پیچیده با داستان تعلیقی جذاب است، که توسط راویان متعددی تعریف می‌شود که هرکدام روایت خود را دارند و مهارت بی‌نظیر نویسنده، خواننده را تا پایان داستان مشغول حدس زدن نگه می‌دارند. 

این اثر سومین رمان آلیس فینی است که با استقبال خوانندگان، موفقیتی کم‌نظیر در رمان ژانر  داشته است. نشر نون پیش از این رمان پرفروش «سنگ، کاغذ، قیچی» را از این نویسنده منتشر کرده است.

داستان رمان همیشه یک نفر دروغ می گوید حول دو شخصیت اصلی به نام‌های آنا اندروز و جک هارپر می‌چرخد که در گذشته، هر دو در یک مدرسه تحصیل کرده‌اند و هم‌اکنون برای یک ایستگاه تلویزیونی کار می‌کنند. آنا یک مجریِ خبر موفق است، در حالی که جک یک کارآگاه می‌باشد و چند وقت اخیر درگیر پرونده‌ی قتلی بوده که در زادگاه آنها، شهر بلک داون رخ داده است.

در طی کتاب همیشه یک نفر دروغ می‌گوید، داستان به طور مداوم بین دید آنا و جک جابجا می‌شود به طوری که دید هر شخصیت به خودیِ خود متمایز و منحصر به فرد است. همزمان با پیشروی تحقیقاتِ پرونده‌ی قتل، زندگیِ این دو شخصیت به طور فزاینده‌ای در هم تنیده می شود و مشخص می شود که هر دو رازهایی دارند که از یکدیگر پنهان می کنند.

پرونده قتل با این واقعیت پیچیده می شود که آنا و جک فرد قربانی را در گذشته به خوبی می‌شناختند. انگار که قاتل سعی دارد پیامی به آن‌ها دهد! با افزایش تنش، رفته رفته آنا و جک هر دو در معرض خطر بیشتری قرار می‌گیرند و مرز بین حقیقت و دروغ مبهم می‌شود.

آلیس فینی در طول رمان همیشه یک نفر دروغ می گوید به طرز ماهرانه‌ای به موضوعاتی از قبیل خیانت، حسادت و انتقام پرداخته و با این کار داستانی جذاب و پرتعلیق را خلق می‌کند که خوانندگان را از ابتدا تا پایان کتاب مجذوب خود می‌کند. آلیس فینی، نویسندۀ بریتانیایی، پیش از آنکه به رمان‌نویسی روی بیاورد تهیه‌کننده و خبرنگار شبکۀ بی‌بی‌سی در حوزه‌های سرگرمی و هنر بود و از زمانی که به نویسندگی تمام‌وقت روی آورده، تمامی آثارش مورد اقبال دوستداران رمان معمایی و جنایی قرار گرفته است.

رمان «همیشه یک نفر دروغ می‌گوید» به تازگی توسط نشر نون با 344 صفحه و قیمت 189 هزار تومان منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.