جنبش عدالتخواه دانشجویان علوم پزشکی خراسان شمالی طی نامه‌ای خطاب به دستگاه‌های متولی خواستار جانمایی سریع‌تر بیمارستان مادر و کودک بجنورد شد.

لزوم جانمایی سریع‌ بیمارستان زنان بجنورد

به گزارش قدس آنلاین، جنبش عدالت‌خواه دانشجویان علوم پزشکی خراسان شمالی طی نامه‌ای خطاب به دستگاه‌های متولی خواستار جانمایی بیمارستان سریع‌تر بیمارستان مادر و کودک بجنورد شد.

متن نامه به این شرح است:

همانطور که مستحضر هستید استان خراسان شمالی و شهر بجنورد به عنوان مرکز استان در عموم شاخص‌ها از جمله مسائل مربوط به حوزه سلامت جز بخش‌های ضعیف و محروم کشور است. یکی از راه‌های رفع این عقب ماندگی اجرای پروژه‌های بزرگ سلامت محور در استان می‌باشد.

طبق اخبار واصله دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی موفق به اخذ مجوز لازم برای احداث بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی ۳۲۰ تختی مادر و کودک شده است. اما پس از گذشت چند ماه این پروژه به دلیل عدم جانمایی زمین معطل مانده است. این در حالی است که مسئولین امر می‌دانند اگر تعلل کنند بودجه تخصیص یافته برای این امر از استان خارج خواهد شد.

از این رو جنبش عدالت‌خواه دانشجویی خطاب به دستگاه‌های مسئول از جمله شهرداری، شورای اسلامی شهر بجنورد، اداره کل راه و شهرسازی، معاونت امور عمرانی استانداری خراسان شمالی اعلام می‌کند زودتر درباره این مسئله تعیین تکلیف کنند تا مردم استان به خاطر اهمال کاری بعضی مسئولین از این فرصت در حوزه سلامت محروم نشوند.

گفتنی است که در این بین معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی که وظیفه هماهنگی و هم افزایی دستگاه‌ها در چنین شرایطی را دارد در انفعالی تعجب‌آور قرار دارد.

جنبش عدالت‌خواه دانشجویی درخواست حرکت سریع و جدی مسئولین را در جهت گسترش خدمات سلامت برای مردم استان دارد و این امر را تا پاسخگویی مسئولین پیگیری خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.