انتخابات

رئیس هیات شمشیربازی خراسان رضوی از اعزام یک بانوی شمشیرباز خراسانی به لیگ برتر کشور خبرداد.

اعزام یک بانوی شمشیرباز خراسانی به لیگ برتر کشور

به گزارش قدس خراسان، علی یعقوبیان در خصوص برنامه‌های هیات شمشیربازی استان در سال جاری، اظهار کرد: در سال جاری برای اولین بار یک خانم به لیگ برتر شمشیربازی کشور اعزام کردیم و در لیگ برتر مانند سال گذشته آقایان نیز اعزام می‌شوند و در صورت موافقت شورای برون مرزی برای تورنمنت ارمنستان در تیر یا مرداد ماه شمشیربازان را اعزام خواهیم کرد.

رئیس هیات شمشیربازی خراسان رضوی افزود: برنامه استعدادیابی ما نیز همزمان با پایان مدارس به اتمام می‌رسد سال گذشته در المپیاد سراسری کشور که در یزد برگزار شدم موفق شدیم ۳ مدال کسب کنیم و هدف‌گذاری برای امپیاد سال جاری کسب ۶ مدال است. دوره مربی‌گری فلوره را پیش رو خواهیم داشت و باتوجه به اینکه آقای طباطبایی سرمربی تیم ملی جوانان و نوجوانان هستند یک دوره اردوی تیم ملی را در مشهد برگزار خواهیم کرد.

وی عملکرد این هیات را در سال گذشته مطلوب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه سال گذشته شرایط خوبی بر هیات حاکم بود و موفق به کسب مقام‌های مختلف شدیم، دو بازیکن ما عضو ثابت تیم ملی شدند و اقای طباطبایی سرمربی اپه نوجوانان شدند و جزو هیات‌های موفق فدراسیون بودیم.

یعقوبیان در خصوص افزایش اجاره‌بها سالن شمشیربازی بیان کرد: پس از قیمت‌گذاری مدیر کل ورزش و جوانان استان پیگیر هستند که به قیمت واقعی برسد، اما هرسال قریب به ۷ یا ۸ میلیون تومان اجاره‌بها سالن بوده، اما امسال با افزایش بسیار زیاد به ۷۲ میلیون تومان رسیده است و این در حالی است که سالن و رشته ما درآمدزا نیست.

رئیس هیات شمشیربازی خراسان رضوی افزود: ملی پوشان ما در قسمت آقایان سال گذشته متاسفانه به علت قیمت بالای دلار به مسابقات نوجوانان اعزام نشدند و در بخش بانوان برای اولین بار یک بانو به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شد که تیام عباس‌نژاد سال گذشته به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شد و توانست در مسابقات بین‌المللی نوورزگاه شرکت کند. ما هیاتی هستیم که نقطه قوت هیات ما همدلی است و خداروشکر این همدلی امروز بیش از پیش است و همواره در هیات از تجربیات پیشکسوتان استفاده می‌کنیم.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.