نماینده مردم نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان‌جلگه در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۴میلیارد تومان اعتبار احیاء و مرمت قنوات از محل اعتبارات ملی برای این شهرستان خبر داد.

اختصاص ۴میلیارد تومان جهت احیا و مرمت قنوات نیشابور

به گزارش قدس خراسان، هاجر چنارانی اظهار کرد: با هدف محرومیت‌زدایی و برنامه‌ریزی جهت بهینه‌سازی مصرف آب در سالی که مزین به شعار "مهار تورم و رشد تولید" توسط مقام معظم رهبری است، و با پیگیری‌هایی که در سطح وزارت جهاد کشاورزی انجام شد، مبلغ ۴ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی جهت احیاء و مرمت قنوات شهرستان نیشابور تخصیص داده شد.

نماینده مردم نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان‌جلگه در مجلس شورای اسلامی افزود: این اعتبار جدای از اعتبارات مجمع خیرین حفظ و نجات آب و پروژه‌های مصوب سفر ریاست‌جمهوری است که با پیگیری‌های مستمر برای شهرستان نیشابور در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تاسیس اولین مجمع خیرین حفظ ونجات آب کشور در شهرستان نیشابور عنوان کرد: شهرستان نیشابور دارای ۳۵۲ رشته قنات است که نقش بسیار زیادی در تامین نیاز کشاورزان این شهرستان دارد و این مجمع با پیگیری‌های مستمر توانسته اعتبارات ۵۰ درصدی خوبی را از محل اعتبارات ملی برای شهرستان نیشابور به ارمغان آورد.

چنارانی بیان کرد: با پیگیری هایی که انجام شد به‌زودی معاون باغبانی وزارت جهادکشاورزی برای شهرک‌های گلخانه ای در این شهرستان حضور پیدا خواهد کرد. 

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.