۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
کد خبر: 869663

کارشناس مرکز پیش بین اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران طی شبانه روز گذشته تاکنون در ۲۵ شهرستان این استان گزارش شده که بیشترین بارندگی در شهرستانهای درگز و نیشابور با حدود ۱۹ میلیمتر ثبت شده است.

 ۲۵ شهرستان خراسان رضوی بارانی شدند

به گزارش قدس خراسان، زهرا عنایتی اظهار کرد: پس از شهرستانهای درگز و نیشابور، طی این مدت شهرستانهای چناران و مشهد به ترتیب با حدود ۱۵ و ۱۴ میلیمتر بیشترین بارندگی را داشته‌اند.

وی بیان کرد: طبق گزارشهای رسیده از ۳۳ ایستگاه هواشناسی فعال در استان خراسان رضوی، در ۲۵ ایستگاه بارشهای رگباری خوبی گزارش شده است.

عنایتی ادامه داد: بارشهای رگباری توام با رعد و برق و احتمال آبگرفتگی و سیلاب در استان خراسان رضوی برای امروز نیز فعال و ماندگار است و این بارشها تا فردا، شنبه ادامه دارد.

وی بیان کرد: میانگین دما در خراسان رضوی بویژه نیمه شمالی و شرقی این استان برای امشب تا صفر درجه کاهش می یابد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: کاهش دید و مه گرفتگی نیز برای امشب در نواحی سردسیر استان پیش بینی شده است، اما از فردا جو پایدار در استان حاکم است.

عنایتی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان های قوچان و فیض آباد به ترتیب با دمای پنج و ۳۲ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق خراسان رضوی بوده اند، دمای هوای مشهد نیز طی این مدت بین هشت تا ۲۴ درجه در نوسان بود.

وی گفت: دمای هوای امروز مشهد بین هفت و ۱۵ درجه سلسیوس در نوسان است و سامانه فعال بارشی شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه از خراسان رضوی خارج می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.