مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: ۴۰ درصد نقاط حادثه خیز راه های شریانی و بزرگراهی استان گلستان اصلاح و آشکارسازی شد.

۴۰ درصد نقاط حادثه خیز گلستان اصلاح و آشکارسازی شد

به گزارش قدس آنلاین،  عادل مصدقی صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع ۹۵ نقطه پرتصادف ابلاغ شده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به استان در زمستان ۱۴۰۱ تاکنون تعداد ۱۳ نقطه به طور کامل اصلاح و رفع و ۲۵ نقطه آشکارسازی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان افزود: رفع و اصلاح نقاط پر تصادف با اقداماتی چون احداث تقاطع غیرهم سطح، دوربرگردان عریض، تعریض تقاطع و احداث رمپ ورود و خروج ایمن به انجام رسید.

وی گفت: آشکارسازی ۲۵ نقطه با اقداماتی چون نصب تابلوهای فسفری مطابق دستورالعمل‌های نقاط پرتصادف، کاشن تانک، رفلکتور چشم گربه‌ای، خطرنما در سایز بزرگ، مسیر نما و تابلو بال کبوتری و انجام عملیات خط کشی به صورت جزیره برای برخی تقاطع‌ها انجام شده است.

مصدقی، محل اجرای این نقاط را در محورهای اصلی استان با محوریت راه‌های شریانی و بزرگراهی بیان کرد و ادامه داد: برای آشکارسازی این نقاط ۲۱ میلیارد ریال از محل منابع ملی هزینه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان بیان کرد: رفع و اصلاح کامل هر ۹۵ نقطه پس از ابلاغ راهکارهای بلندمدت از طرف دفتر نگهداری علائم و توسعه ایمنی راه سازمان متبوع و ابلاغ اعتبارات مرتبط به استان انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.