بابلسر- رئیس دانشگاه مازندران از میزبانی پانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت خبر داد.

دانشگاه مازندران میزبان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حشمت اله علینژاد با اشاره به اینکه پانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت ۳۱ اردیبهشت لغایت ۲ خردادماه در بابلسر برگزار می شود، اظهار کرد: این جشنواره تلاش می کند فعالیت های برجسته و موفق انجمن های علمی - دانشجویی را به نحو مطلوب منعکس کند.
وی ایجاد تحرک همراه با جهت دهی انجمن های علمی و دانشجویی، ایجاد زمینه برای هم افزایی انجمن های علمی و ایجاد بستر مناسب با صاحبان صنایع و معادن را از رویکردهای اصلی این جشنواره دانست.

علینژاد به فعالیت ۴۱ انجمن علمی در دانشگاه مازندران اشاره و گفت: این انجمن ها از فعال‌ترین انجمن های کشور بوده و حدود ۴۰۰ فعالیت علمی را اجرا کردند.

دبیر پانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت از دریافت ۱۳۰۰ اثر توسط دبیرخانه جشنواره خبر داد و اظهار کرد: از این میان ۶۰۰ اثر مورد پذیرش دبیرخانه قرار گرفت.
مرتضی علویان با اعلام اینکه ۳۳ اثر توسط دانشجویان دانشگاه مازندران ارائه شده است، خاطرنشان کرد: این جشنواره در بخش های رقابتی، نمایشگاهی و بین الملل برگزار می شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگارمان در رابطه با انتشار کتاب جشنواره توضیح داد: مستند مکتوبی تهیه شده که در اختتامیه توزیع خواهد شد و تلاش می کنیم با جمع آوری مستندات، مجموعه مدونی را بعد از برگزاری جشنواره ارائه دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.