رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور به پیوست گروه های جهادی، پایگاه‌های مقاومت بسیج و صندوق قرض الحسنه مردم پایه اشاره کرد و گفت: هدف غایی سازمان بسیج سازندگی هم اقتصاد مردم سالار است.

سردار زهرایی: هدف غایی سازمان بسیج سازندگی کشور اقتصاد مردم سالار است

به گزارش قدس‌آنلاین، سردار «محمد زهرایی»، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور امروز در مراسم بهره برداری از ۳۴۹ طرح عمرانی و اشتغال زایی خراسان جنوبی اظهارداشت: این سازمان به منظور تحقق شعار سال (مهار تورم و رشد تولید) در ادامه فعالیت های که در سال های گذشته شروع کرده بود تکمیل زنجیره های ارزش را براساس خوشه سازی و راهبران شغلی همچنان سرلوحه کارش قرار داده است.

وی با اشاره به تشکیل ۲۲ هزار صندوق قرض الحسنه مردم پایه در کشور ادامه داد: این صندوق ها در زمینه تولید محصولات مزیت دار هر منطقه ای فعال هستند.

وی حلقه های مفقوده در زمینه تولید و فروش محصولات مزیت دار را نمانا سازی و فروش آن اعلام و اظهارکرد: برای ایجاد این حلقه ها خوشه سازی در این زمینه مدنظر است تا در قالب کلونی ها کوچک تولید کننده تبدیل به خوشه محلی و استانی شده و زمینه رقابت و فروش آن ها با برپایی نمایشگاه های دائمی و غیر دائمی محصولات اقتصاد مقاومتی فراهم شود.

همچنین فروش ها آن ها دوچندان شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور به  پیوست گروه های جهادی، پایگاه های مقاومت بسیج و صندوق قرض الحسنه مردم پایه اشاره کرد و ادامه داد: هدف غایی سازمان بسیج سازندگی هم اقتصاد مردم سالار است.

به گفته وی خداروشکر هم خراسان جنوبی و هم شهرستان قاینات در زمینه خوشه سازی در مباحث اقتصاد مقاومتی خوب عمل کرده است.

وی تصریح کرد: اقتصاد یک موجود زنده است و باید رفتار مان متناسب با نیازهای آن باشد باید آرام آرام و حساب شده پیش برویم اما حق توقف نداریم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور وظیفه تسهیل گری بین نهادها، بانک ها و... را با واحدهای کوچک تولید اقتصاد مقاومتی دارد دانست اضافه کرد: ما طرف مردم هستیم چرا که پرونده مردم زیربغل ماست و مسئله مردم مسئله ماست و می دویم تا مشکل مردم را حل کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.