عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در واکنش به جنایت صبح امروز رژیم موقت صهیونیستی، تأکید کرد که در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی باید مقاومت فلسطین در داخل و خارج از این کشور، اقدام کند.

حماس: باید اهداف نظامی و شهرک‌های صهیونیستی را هدف قرار دهیم

به گزارش قدس آنلاین ، موسی ابومرزوق عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تأکید کرد که جنایت صبح امروز رژیم موقت صهیونیستی در به شهادت رساندن سه نفر از نیروهای مقاومت، نشانگر ماهیت خونخوار این رژیم جنایتکار است.

هلال احمر فلسطین از شهادت سه فلسطینی در حمله نظامیان رژیم اشغالگر به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس در کرانه باختری خبر داد. درگیری‌ها میان فلسطینیان و نظامیان رژیم صهیونیستی در چند روز گذشته در کرانه باختری تشدید شده است. 

ابومرزوق با بیان اینکه این رژیم به مقدسات اهانت کرده و خاک فلسطین را مصادره می‌کند، تصریح کرد:جنایت امروز نشان داد که ما در برابر یک طرح صهیونیستی قرار داریم که در تلاش است پرونده‌های بسیار حساس مربوط به مسئله فلسطین را به سود خود، فیصله دهد؛ به ویژه مقدسات را. افزون بر اینکه اسرائیل در تلاش است مقاومت روزافزون در کرانه باختری را ریشه‌کن کند.

خبرگزاری شهاب به نقل از این مسئول حماس گزارش داد، در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی باید مقاومت فلسطین در داخل و خارج از این کشور، دست به تنش بزند و راه را به روی این رژیم ببندد تا از اجرای طرحهای جنایتکارانه صهیونیستها علیه مسئله ملی فلسطین جلوگیری کند و تمامی اهداف نظامی و شهرک‌های صهیونیستی را هدف قرار دهد.

وی با بیان اینکه جنایت امروز نباید بدون مجازات بماند و رژیم صهیونیستی باید هزینه آن را پرداخت کند، تصریح کرد، در پاسخ به جنایات صهیونیستها علیه ملت فلسطین، کشورهای عربی باید از عادی‌سازی روابط با این رژیم دست بردارند و آن را تحریم، و به سمت حمایت از ملت و مقاومت فلسطین حرکت کنند. 

ابومرزوق در پایان تأکید کرد: گسترش جنایات اسرائیل علیه ملت ما، در خاک فلسطین متوقف نخواهد شد، بلکه همه مسلمانان را در بر خواهد گرفت؛ زیرا ما در برابر یک رژیم مخرب، اشغالگر و سرطانی هستیم که مقاومت در برابر آن، وظیفه مسلمانان و آزادگان جهان است.

پایان پیام/ص

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.