دومین جدال تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و کاله مازندران در شرایطی فردا برگزار خواهد شد که در صورت برد شاگردان حاتمی،‌ نماینده گرگان جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد.

جدال برای قهرمانی لیگ برتر بسکتبال؛‌ آیا جام در آمل بالا می‌رود؟

به گزارش قدس آنلاین، لیگ برتر بسکتبال ایران به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود و فردا در صورت برتری شهرداری گرگان برابر کاله مازندران پرونده این جام با قهرمانی نماینده گرگان بسته خواهد شد. دو تیم فردا در شرایطی به مصاف هم خواهند رفت که در بازی رفت، گرگانی‌ها ۷۳ بر ۵۸ پیروز شدند و این بار در صدد هستند تا در آمل کار را تمام کنند.

شاگردان مهران حاتمی با عبور از پالایش نفت آبادان و کاله نیز با شکست ذوب‌آهن راهی دیدار فینال شدند و باید دید آیا باز هم شهرداری گرگان که عنوان نایب قهرمانی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا را یدک می‌کشد، می تواند فردا جام را بالای سر ببرد یا کار به بازی سوم خواهید کشید.

این دیدار یک میهمان ویژه هم دارد، هاکان دمیر سرمربی ترکیه‌ای و جدید تیم ملی بسکتبال ایران که روز گذشته وارد تهران شد به آمل سفر خواهد کرد تا از نزدیک دیدار دو تیم را نظاره‌گر باشد. تیم‌های کاله مازندران و شهرداری گرگان در حالی فینال لیگ برتر فصل جاری لیگ برتر بسکتبال را برگزار می کنند که فصل گذشته شهرداری گرگان و ذوب آهن برگزار کننده فینال بودند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.