پدر شهید عجمیان گفت: روح‌الله می‌دانست به درجه شهادت نائل می‌شود و به دوستان خود گفته بود اگر من به شهادت رسیدم همین مکان مرا به خاک بسپارید.

پدر شهید عجمیان: روح‌الله می‌دانست شهید می‌شود و مزارش را هم تعیین کرده بود

به گزارش قدس آنلاین، امروز سوم خردادماه، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، برای نخستین بار «یادواره ۲۳۰ شهید رسانه و خبرنگار» به همت بسیج دانشجویی دانشکده رسانه در سالن کوثر این دانشکده برگزار شد.

علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه به عنوان سخنران در این مراسم حضور یافته و خانواده‌ شهیدان سید روح‌الله عجمیان, آرمان علی‌وردی، محمدمهدی رضوان، علیرضا برادران، علیرضا افشار، محمدصادق نیلی و عباس گودرزی این مراسم را با قدوم خود متبرک کردند.

در حاشیه این مراسم با والدین شهید «روح‌الله عجمیان» گفت‌وگویی صورت گرفت که شرح آن را در زیر می‌خوانید.

پدر شهید عجمیان در گفت‌وگو با خبرنگار توانا گفت: شهید عجمیان علاقه فراوانی به شهدای مدافع حرم بالاخص شهدای گمنام داشت. سه روز قبل شهادت با دوستان خود به زیارت امامزاده محمد و شهید مدافع حرم رفت. او زمان حضور کنار مقبره شهدا نمی‌گفت به مزار شهدا برویم، می‌گفت خدمت شهدا برسیم. یعنی آنان را زنده می‌پنداشت.

وی در ادامه بیان کرد: شهید می‌دانست به درجه شهادت نائل می‌شود، به دوستان خود گفته بود اگر من به شهادت رسیدم همین مکان مرا به خاک بسپارید. بعد شهادت هم با همکاری بنیاد شهید و سپاه به وصیت شهید عمل شد و در کنار شهیدان مدافع حرم به خاک سپرده شد.

این پدر شهید تصریح کرد: شهید در بسیج فعال بود، برای کشور و مردم خیلی ارزش قائل می‌شد، در حوادث همیشه نفر اول بود و حضور فعال داشت. روز شهادت هم به خاطر دفاع از ناموس و وطن به شهادت رسید.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.