معاون صدای سازمان صدا و سیما در مشهد گفت:  اگر چه رادیو زیارت در مشهد واقع شده  است اما ابعاد جهانی دارد و ارادتمندان حضرت  علی بن موسی الرضا علیه السلام از سراسر جهان می توانند از بستر اینترنت از برنامه های این شبکه رادیویی بهره مند باشند.

بهره مندی اردتمندان  امام رضا(ع) در دنیا از برنامه های رادیو زیارت


به گزارش قدس خراسان، علی بخشی زاده امروز در بازدید از رادیو زیارت به همراه مدیران شبکه های رادیویی سراسری رسانه ملی  اظهار کرد: با توجه به حضور مضجع شریف امام هشتم(ع)در  کشورمان ، تهیه برنامه های رادیویی حول محور زیارت امام هشتم(ع)و سیره رضوی حقی بر گردن رسانه است و در زمینه معرفت افزایی رسانه باید تعریف و جایگاه ویژه‌ای داشته باشد.
وی گفت:  هم اکنون امواج شبکه رادیویی زیارت در شش شهر مشهد، تهران، قم،  شیراز، بیرجند و بجنورد از طریق موج اف ام دریافت می شود و بزودی هموطنانمان در کرمان هم می توانند شنونده برنامه های معنوی این رادیو باشند.
معاون صدای  رسانه ملی با اشاره به ایام دهه کرامت و نقش موثر برنامه سازان در این ایام در ترویج فرهنگ رضوی  افزود: پرداخت صحیح برنامه ها با موضوع دهه کرامت درافزایش  نشاط  و معنویت مخاطبان نقش بسزایی دارد.
بخشی زاده با اشاره به اینکه مشهدالرضا سالانه حدود ۴۰ میلیون زائر و مسافر دارد و بیش از ۸۰ درصد مسافران از طریق جاده به پابوسی علی بن موسی الرضا علیه السلام  مشرف می شوند افزود: رادیو زیارت با برنامه های مناسب از حرم مطهر امام رضا علیه السلام می تواند شوق رسیدن زائر به مشهدالرضا و حس معنوی را در زائران بیشتر کند.
شبکه رادیویی زیارت فعالیت خود را به طور رسمی از ۱۴ تیر ۹۷ آغاز کرده است.
دارابودن رادیو نمای فعال و پخش برنامه‌ها از طریق گیرنده‌های دیجیتال سراسر کشور و حضور در اپلیکیشن‌های ایران صدا و آپارات و همچنین پیام رسانهایی، چون سروش و ایتا و دیگر شبکه‌های مجازی از نقاط قوت آن است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.