فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه گفت: قاتل ۳۲ ساله‌ای که در یک نزاع خانوادگی با اسلحه‌ سرد فردی را کشته بود شناسایی و دستگیر شد.

قاتل زیرکوهی شناسایی و دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ «هادی سلمانی»، فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه امروز در جمع خبرنگاران از شناسایی و دستگیری عامل قتل مرد ۳۲ ساله به دلیل اختلافات شخصی در این شهرستان خبر داد. 

وی افزود: در پی وقوع یک فقره قتل مردی ۳۲ ساله با سلاح سرد و در جریان نزاع فردی در یکی از مناطق روستایی نشین  شهرستان، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان  قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه تصریح کرد: با هوشیاری و تلاش ماموران و همچنین انجام کارهای اطلاعاتی متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر شد که جهت بازجویی به مقر پلیس دلالت داده شد.

سرهنگ سلمانی یادآور شد: متهم ۴۰ ساله هدف از این اقدام را اختلاف شخصی با مقتول اعلام داشته و عنوان کرد قصدی برای قتل نداشته که متاسفانه اقدامش منجر به قتل مقتول شده است.

وی با بیان اینکه ماموران در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و متهم را جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند، خاطر نشان کرد: شهروندان باید در هنگام عصبانیت، خشم خود را کنترل و  مدیریت کرده  و از تصمیمات عجولانه خودداری کنند.

گفتنی است؛ روز گذشته در حادثه هولناکی، یکی از فرهنگیان شهرستان زیرکوه در یک نزاع خانوادگی با اصابت سه ضربه چاقو به سینه و پهلو، به شدت مجروح و جان می‌سپارد. 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.