«تینا مدانلو» در نخستین مبارزه خود در مسابقات جهانی باکو شکست خورد و نخستین حذف شده ایران لقب گرفت.

مدانلو نخستین حذف شده تکواندوی ایران در قهرمانی جهان

به گزارش قدس آنلاین، بیست‌وششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان از امروز دوشنبه در سالن ۲۵ هزار نفری کریستال شهر باکو در جمهوری آذربایجان آغاز شد.

در این دوره از مسابقات ۹۴۹ تکواندوکار در ۱۶ وزن (۸ وزن بانوان و ۸ وزن مردان) به مدت هفت روز به رقابت خواهند پرداخت که در روز اول مسابقات تکواندوکاران اوزان منهای ۵۷ کیلوگرم بانوان و منهای ۶۸ کیلوگرم مردان به میدان خواهند رفت. تینا مدانلو و متین رضایی نمایندگان تیم ملی تکواندو ایران در نخستین روز پیکارها هستند.

در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم بانوان، تینا مدانلو برابر مدینا میرابزالووا از ازبکستان قرار گرفت و در ۲ راند متوالی شکست خورد و حذف شد.

از دقایقی دیگر و در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم مردان، متین رضایی با راج چوهان از هند روبه‌رو می‌شود و در صورت برتری مقابل برنده مبارزه نمایندگان سیرالئون و برزیل پیکار خواهد کرد. در جدول رضایی، خاویر پرز پولو تکواندوکار صاحب نام اسپانیایی و نایب قهرمان رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ منچستر حضور دارد.

هدایت تیم ملی تکواندو در گروه بانوان برعهده مینو مداح به‌عنوان سرمربی و مهروز ساعی به‌عنوان مربی است. در گروه مردان نیز بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی است و مسعود حجی‌زواره به‌عنوان مربی حضور دارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.